Ik 'stort' me even in het nachtleven ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Ik 'stort' me even in het nachtleven ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 22:48

Ik heb heel goede vriendinnen maar allemaal 'braafjes' zoals ze dat hier zouden noemen. Mijn beste vriendin en ik allebei:"Mij zal je nooit zien dansen!" Ik heb ooit eens gedanst op een feestje in de basisschool (10jaar ofzo) Daarna heb ik het echt nooit meer gedaan (naast zowat staan springen ofzo). Bij mij is dus het probleem: ik doe en durf het niet Bloos Iemand hetzelfde probleem/gehad?

Maar deze keer hebben we besloten toch echt wel eens het 'nachtleven' in te duiken en eens lekker een disco op te zoeken (hebben al een goede gevonden) Onze mening blijft dezelfde: niet dansen. Nu vraag ik me af: er zullen toch nog wel mensen zijn die gewoon gezellig langs de kant zitten? Trekken jullie trouwens iets speciaals aan als jullie uit gaan?

Alvast bedankt voor de reacties...

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:53

Meid je weet niet wat je mist Goede muziek en de voetjes op de vloer
lekker swingen.
Ik heb dansen ook altijd leuk gevonden en met goede muziek kan ik helemaal niet stil zitten,drink anders een paar biertjes dan komen jullie lekker los.
In de disco is het warm dus luchtige kleding aan...

plezier OK dan!

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 22:57

jeanie schreef:
Meid je weet niet wat je mist Goede muziek en de voetjes op de vloer
lekker swingen.
Ik heb dansen ook altijd leuk gevonden en met goede muziek kan ik helemaal niet stil zitten,drink anders een paar biertjes dan komen jullie lekker los.
In de disco is het warm dus luchtige kleding aan...

plezier OK dan!



Bedankt voor reactie...

Hoho, nee, geen bier voor mij, mijn moeder keelt me als ik ook maar iets dronken zou thuiskomen Toch bedankt voor de tip Tong uitsteken

Ik kom tot conclusie dat ik dit beter zou 'jeugdhonk' zou gepost hebben... (néé, niets met jou te maken, Jeanie!)

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:00

Hoe oud ben je ?

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 23:06

jeanie schreef:
Hoe oud ben je ?



16, bijna 17 Bloos

Ja, erg hé, ik word stokoud Tong uitsteken

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:07

als ik uitga moet ik dansen, ik kan echt niet stil blijven zitten Tong uitsteken

als je denkt dat dit beter in [JH] staat, dan moet je ff op het rode uitroepteken drukken, dan kun je vragen of een moddie je topic wil verplaatsen..

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 23:08

Janneke18 schreef:
als ik uitga moet ik dansen, ik kan echt niet stil blijven zitten Tong uitsteken

als je denkt dat dit beter in [JH] staat, dan moet je ff op het rode uitroepteken drukken, dan kun je vragen of een moddie je topic wil verplaatsen..


Ah daarvoor doent dat spul Knipoog

Bedankt, heb net gemerkt dat ik nog niet toegelaten ben op JH...

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:09

je hebt idd helemaal geen paardenposts..
om daar toegelaten te worden moet je geloof ik 50 berichtjes in het paardengedeelte plaatsen

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:17

Nou dan gaan we hier toch ff door.
Ik ben pas stokoud Knipoog en ga nog graag stappen en helemaal naar de getver op lowlands Bloos

Ik was niet zo'n braverd helemaal punk toen ik 16jr was enne alles uitgeprobeerd wat god verboden heeft Bloos!

Mijn ouders waren ook niet altijd blij dat ik ladder thuis kwam maar het was een supertijd....
Ik wil je niet aanzetten tot maar uitproberen hoort erbij en de daar opvolgende ruzie met pa en ma ook Knipoog

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:20

Rataplie schreef:
Ah daarvoor doent dat spul Knipoog

Bedankt, heb net gemerkt dat ik nog niet toegelaten ben op JH...


ik heb niet persee drank nodig om gek te doen hoor Knipoog
ben van mezelf al gek genoeg..
maar een biertje gaat er altijd wel in Lachen

idd uitproberen is juist leuk.. en je weet van jezelf wel waar je grenzen liggen.. of je moet die juist nog opzoeken.. maar ik vind dat persoonlijk helemaal niet verkeerd

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:59

en van een paar biertjes ben je echt niet dronken hoor.. als je een btj aangeschoten bent durf je ook meer als normaal maar kan je wel normaal denken en doen hoor Haha! maar ik zelf dans eigenlijk ook nooit en vind het leuker om aan de kant te zitten en mensen te kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:11

Quarterh0rse schreef:
en van een paar biertjes ben je echt niet dronken hoor..


Nou... stomdronken misschien niet. Maar als je het niet gewend bent om alcohol te drinken, dan ben je na een paar biertjes toch al wel een eindje op weg...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:30

Lekker uitgaan en gek doen Haha!
Waar ben je anders jong voor he Knipoog

Maar bij ons zie ik er ook genoeg aan de zijkant staan, vooral de mannen staan aan de kant de "waren" te bekijken Tong uitsteken Knipoog

Ikzelf kan ook echt niet stilstaan als ik muziek hoor, op 1 of andere manier moet ik gewoon bewegen, zalig.

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:52

Sily schreef:
Maar bij ons zie ik er ook genoeg aan de zijkant staan, vooral de mannen staan aan de kant de "waren" te bekijken Tong uitsteken Knipoog



Nouu, ik sta anders nooit aan de kant als ik met een groepje vrienden en vriendinnen uitga hoor!! Pling En ik drink niet, dus zonder drank vermaak ik me wel!

Even terug op het onderwerp: Vaak schamen mensen zich die niet dansen in een disco, omdat ze bang zijn dat ze bepaalde moves niet kunnen maken en gaan ze maar aan de kant staan. Lachen Maar MOET je juist niet doen, want in een Disco gaat iedereen dansen en val je juist op als je aan de kant staat!! *LOL*
En de leukste mensen vind je denk ik toch als je aan het dansen bent!!! Vingers aflikken

Veel plezier!!!! OK dan!

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 09:03

MiGzi_MiQ schreef:
Nouu, ik sta anders nooit aan de kant als ik met een groepje vrienden en vriendinnen uitga hoor!! Pling En ik drink niet, dus zonder drank vermaak ik me wel!

Even terug op het onderwerp: Vaak schamen mensen zich die niet dansen in een disco, omdat ze bang zijn dat ze bepaalde moves niet kunnen maken en gaan ze maar aan de kant staan. Lachen Maar MOET je juist niet doen, want in een Disco gaat iedereen dansen en val je juist op als je aan de kant staat!! *LOL*
En de leukste mensen vind je denk ik toch als je aan het dansen bent!!! Vingers aflikken

Veel plezier!!!! OK dan!


Daarin kan je wel gelijk hebben Bloos Maar inderdaad: ik schaam me dus echt dat ik niet kan dansen (en dus dan ook nooit doe)... Iemand tips om me eroverheen te helpen Schijnheilig

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 09:04

CCCCorine"]
Nou... stomdronken misschien niet. Maar als je het niet gewend bent om alcohol te drinken, dan ben je na een paar biertjes toch al wel een eindje op weg...
[/quote]


Idd, ik kan niet goed tegen alcohol en was ook niet van plan me te bezatten Liever lekker nuchter of zo één of ander 'softdrankje' Tong uitsteken



[quote="Quarterh0rse schreef:
en van een paar biertjes ben je echt niet dronken hoor.. als je een btj aangeschoten bent durf je ook meer als normaal maar kan je wel normaal denken en doen hoor Haha! maar ik zelf dans eigenlijk ook nooit en vind het leuker om aan de kant te zitten en mensen te kijken



Dan toch nog iemand Tong uitsteken En waarom dans je niet? Schijnheilig

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:12

ik ging nooit zo veel uit, maar afgelopen weekend ben ik wel elke avond weggeweest! Heb echt zoooo veel gedanst! Iemand anders er ook wel eens spierpijn van gehad?? Enne.. dansen en jongens kijken gaat heeeel goed samen!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Re: Ik 'stort' me even in het nachtleven ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:21

Rataplie schreef:
Ik heb heel goede vriendinnen maar allemaal 'braafjes' zoals ze dat hier zouden noemen. Mijn beste vriendin en ik allebei:"Mij zal je nooit zien dansen!" Ik heb ooit eens gedanst op een feestje in de basisschool (10jaar ofzo) Daarna heb ik het echt nooit meer gedaan (naast zowat staan springen ofzo). Bij mij is dus het probleem: ik doe en durf het niet Bloos Iemand hetzelfde probleem/gehad?
Maar deze keer hebben we besloten toch echt wel eens het 'nachtleven' in te duiken en eens lekker een disco op te zoeken (hebben al een goede gevonden) Onze mening blijft dezelfde: niet dansen. Nu vraag ik me af: er zullen toch nog wel mensen zijn die gewoon gezellig langs de kant zitten? Trekken jullie trouwens iets speciaals aan als jullie uit gaan?

Alvast bedankt voor de reacties...


Ikke ikke ikke!!! Ik heb gewoon teveel last van remmingen ofzo... ik voel me veel te opgelaten als ik me de dansvloer op waag...Ik ben nu 32 en zal het onder druk van vriendinnen 3 keer 'geprobeerd' hebben, maar het is gewoon echt 3 keer niks voor mij , . Ik zal me gewoon nooit prettig (en dan druk ik het zwak uit Haha! )voelen op een dansvloer, dus waarom zou ik me er dan nog aan wagen. Ik kan me heel goed vermaken door lekker aan de kant te zitten en toe te kijken hoe andere mensen wel lekker ongeneerd uit hun dak kunnen gaan. Soms ben ik stiekem wel een beetje jaloers dat zij die remmingen niet voelen hoor, maar ik ben zoals ik ben en ik doe de dingen dus gewoon lekker op mijn manier. Als je vriendin en jij allebei 'anti dans' zijn zullen jullie je ook zonder dansen vast prima kunnen vermaken hoor. Je moet je iig niet laten 'dwingen' om wel te dansen als je dat echt niet wil, want ik weet hoe ongemakkelijk je je dan kan voelen. Gewoon lekker jezelf blijven en doen waar jij je prettig bij voelt.

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:01

Zonder alcohol kun je je idd ook best vermaken hoor...hoewel ik altijd graag wat drink maar van een breezertje ofzo ben je echt niet meteen ver heen! En ik danste altijd wel totdat een vriendin tegen mij zei dat ze vond dat ik raar danste (later bleek dit een grapje te zijn..maar goed leuk grapje hoor) toen durfde ik ook jaren niet meer te dansen...gewoon omdat ik het gevoel heb dat ik raar beweeg....maar vaak begint het nu gewoon met een beetje mee bewegen op de muziek en dan na wat drankjes dans ik ook wel! maar je moet het doen omdat je het leuk vindt en niet omdat het 'hoort'.

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 16:54

Haha, ga lekker op vakantie naar Salou ofzo, en het dansen komt vanzelf Knipoog
Geintje! Als ik jou was zou ik gewoon met een groepje vriendinnen gaan, end an naar iets waar de muziek ook leuk is, want op muziek die je niet leuk vindt kan je je niet laten gaan! Ben zelf ook niet zo'n uitgaanstyp maar als er een leuke sfeer is vind ik het geweldig en dan vermaak ik me ook wel. Focus je niet teveel op dat je niet wil dansen, iedereen kan met z'n heupen draaien, armen in de lucht enz zolang je het maar leuk hebt.
Have fun!

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 16:58

hahaha ik herken het Lachen
ik dans ook niet Tong uitsteken
ja, een beetje springen op z'n tijd, maar ik heb altijd het idee dat iedereen naar me gaat staan kijken enzo Tong uitsteken
de laatste keer dat ik gedanst heb was op introkamp, om 4 uur 's ochtends nadat ik helemaal loos was gegaan met de rosé...
best erg eigenlijk Tong uitsteken
voor de rest zoek ik ook geen situaties op waarin ik moet dansen Lachen

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:03

Ik ga wel uit, maar dans ook weinig tot bijna niet. Ik hou er gewoon niet van Lachen Ik ga meestal gewoon een beetje aan de kant kletsen enzo. Maar waar ik altijd heenga, is ook zo ongeveer de enige plek waar je uit kunt gaan bij ons in de buurt, dus zijn er altijd wel bekenden waar je mee kunt gaan kletsen ofzo.
En ik schaam niet niet omdat ik niet dans ofzo hoor. Ik houd er gewoon niet van Lachen

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:08

aan de kant zitten met stappen???
dan kun je beter thuis gaan zitten Knipoog
of op een terrasje Knipoog

tis juist heerlijk om lekker uit je dak te gaan op of net naast de dansvloer!!
zo kom je veel meer in contact met de mensen en vooral met de lekkere mannen Knipoog

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:14

meis_lief schreef:
Heb echt zoooo veel gedanst! Iemand anders er ook wel eens spierpijn van gehad??


Ja, alleen de eerste keer dat ik uitging.
Daarna nooit meer.

Maar als ik Rataplie als ik jou was zou ik gewoon op de dansvloer gaan staan. Niemand die op de dansvloer staat zal speciaal op jou dans moves letten.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:29

Echt non-stop dansen doe ik ook niet,maar afentoe lekker gek doen is alleen maar leuk hoor!!