Vakantie en huisdieren..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Vakantie en huisdieren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:02

Mijn ouders hebben toch besloten om nog 5 dagen naar zuid Duitsland te gaan. En ik en mijn zus gaan mee (we mochten thuisblijven maar om bepaalde redenen hebben we toch besloten om mee te gaan). Ik houd absoluut niet van op vakantie gaan, simpelweg omdat ik het verschrikkelijk vind om bij mijn dieren weg te gaan. Onze kat wil niet eten als wij er niet zijn, dus die eet 5 dagen niks. Scheve mond
En mijn hamster, tja. Daar ben ik altijd heel erg mee bezig. Veel aandacht, loslopen, veel beweging, voer precies afgemeten, elke dag afgemeten groente en fruit, niet meer dan twee keer per week hetzelfde enz. enz. Misschien overdreven (hier in huis worden ze er gek Rolleyes ) van maar dat heb ik nou eenmaal. Ik vind het vreselijk om haar naar iemand anders toe te brengen. Ook al zeg ik dan hoe vaak dit moet en hoe vaak dat, ik ben bang dat het niet gebeurt zoals ik wil.
Ik vind het heel irritant, want waar moet ik nou met haar heen? Zelfs bij een hele goede vriendin vertrouw ik het niet. En in een dierenpension nemen ze vaak alleen honden en katten aan. En in het asiel of een dierenwinkel, straks komen er mensen die denken dat ze haar mee kunnen nemen! Ik weet, dit slaat nergens op, maarja, zulke gedachtes heb ik dan.
Wáár kan ik haar heenbrengen zónder dat ik me verschrikkelijk ongerust maak? Weet iemand nog een héél goed pension o.i.d. in de provincie Groningen?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:15

Malibu schreef:


Nee, sorry. Ff serieus, heb je geen familie in de buurt, tante, oom, opa, oma etc... Of misschien de buren?

Mijn ene opa en oma; -Vinden alles wat op een knaagdier lijkt vies en zouden alleen rattengif voeren.

Mijn andere opa en oma; - Kunnen dat niet meer doen.

Mijn familie; - Heeft er geen ene bal verstand van.

Haha! Scheve mond


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:24

Fonnie schreef:
Zuid-duitsland?

Kom je dan niet langs zuid-limburg? Kom kriellie maar brengen hoor. Haha!

Helaas, daar komen we niet langs..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:38

Nee, dat gesleep in de auto doe ik haar echt niet aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 16:19

Bedankt voor de tip Miepmiep!

Ann, ik heb een keer een hele zieke oude hamster meegenomen op vakantie. Dat moest wel, want het beestje was zó oud en zwak dat het niet eerlijk zou zijn om hem nog door iemand anders toe te vertrouwen (aangezien hij vrijwel zeker zou sterven). Toen ik aankwam was het arme beestje overleden. Ik wil echt nooit meer een hamster meenemen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:24

MarianneR schreef:
Sammm, als je iemand kunt vinden voor je hammie die bereid is om voor haar te zorgen, is het al heel fijn. Zo iemand vindt het leuk om te doen anders bieden ze zich niet aan. En 5 dagen anders dan anders overleeft ze echt wel hoor!! Dan eet ze maar 3 van de 5 dagen appel...daar gaat ze niet dood van. Soms is het nou eenmaal niet anders.

Nou, ik denk het niet. Knipoog Haar water is bijv. na 1 dag al op, om over haar eten maar niet te spreken. Schijnheilig Haha!

Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aranel, daiswees, DDD3, Ilsje87, lenaa_tje, LuCa88, maaikemuis, purny, Ubermetrics, YandexBot en 46 bezoekers