Ik 'stort' me even in het nachtleven ;)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Re: Ik 'stort' me even in het nachtleven ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:21

Rataplie schreef:
Ik heb heel goede vriendinnen maar allemaal 'braafjes' zoals ze dat hier zouden noemen. Mijn beste vriendin en ik allebei:"Mij zal je nooit zien dansen!" Ik heb ooit eens gedanst op een feestje in de basisschool (10jaar ofzo) Daarna heb ik het echt nooit meer gedaan (naast zowat staan springen ofzo). Bij mij is dus het probleem: ik doe en durf het niet Bloos Iemand hetzelfde probleem/gehad?
Maar deze keer hebben we besloten toch echt wel eens het 'nachtleven' in te duiken en eens lekker een disco op te zoeken (hebben al een goede gevonden) Onze mening blijft dezelfde: niet dansen. Nu vraag ik me af: er zullen toch nog wel mensen zijn die gewoon gezellig langs de kant zitten? Trekken jullie trouwens iets speciaals aan als jullie uit gaan?

Alvast bedankt voor de reacties...


Ikke ikke ikke!!! Ik heb gewoon teveel last van remmingen ofzo... ik voel me veel te opgelaten als ik me de dansvloer op waag...Ik ben nu 32 en zal het onder druk van vriendinnen 3 keer 'geprobeerd' hebben, maar het is gewoon echt 3 keer niks voor mij , . Ik zal me gewoon nooit prettig (en dan druk ik het zwak uit Haha! )voelen op een dansvloer, dus waarom zou ik me er dan nog aan wagen. Ik kan me heel goed vermaken door lekker aan de kant te zitten en toe te kijken hoe andere mensen wel lekker ongeneerd uit hun dak kunnen gaan. Soms ben ik stiekem wel een beetje jaloers dat zij die remmingen niet voelen hoor, maar ik ben zoals ik ben en ik doe de dingen dus gewoon lekker op mijn manier. Als je vriendin en jij allebei 'anti dans' zijn zullen jullie je ook zonder dansen vast prima kunnen vermaken hoor. Je moet je iig niet laten 'dwingen' om wel te dansen als je dat echt niet wil, want ik weet hoe ongemakkelijk je je dan kan voelen. Gewoon lekker jezelf blijven en doen waar jij je prettig bij voelt.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 07:54

Eliane schreef:
Tja, als jij je prima voelt langs de kant, dan is dat toch geen probleem?

Maar toch zegt een stemmetje binnenin mij dat je niet weet wat je mist. Dansen is echt mijn allergrootste passie en ik doe het altijd en overal, op alle soorten muziek dus ik kan me zelf erg moeilijk voorstellen dat iemand het níet leuk zou kunnen vinden Knipoog Waarom probeer je het niet gewoon een keertje? Je kan eerst eens samen met een vriendin thuis leuke muziek op zetten om uit te vinden wat je een prettig ritme vind hebben en lekker met zn tweetjes dansen: begin met je heupen een beetje te bewegen op de maat van de muziek, en dan later gaat vanzelf de rest 'meebewegen'. De tips van Laura zijn ook erg goed Lachen


Er zijn toch echt mensen die het helemaal 3 keer niks vinden hoor Eliane... Haha! Ik kan er geen plezier aan beleven, dan kan ik het nog zo vaak proberen maar nee... ik vind het gewoon niks, nooit gevonden en zal het ook nooit leuk vinden Haha! .

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:22

Eliane schreef:
Nou ja, dat mag ook: je hoeft van mij niks Knipoog Ik kan het me alleen niet voorstellen dat ik ook maar één dag níet zou dansen: het zit gewoon in mn bloed en zonder mogelijkehid om te dansen zou ik doodongelukkig zijn Maar ik heb het trouwens ook niet alleen over in een disco ofzo hoor: ook stijldansen, jazzballet, showdance, tapdance: I love it Thuis ga ik het hele huis door Haha!

Schoolfeestje waren voor zover ik daarheen ben gegaan wel n stuk minder: altijd die rot-dreun-herrie (*mist de kotssmiley*): er moet wel leuke muziek zijn natuurlijk!
Maar nu ben ik wel benieuwd, voor de TS en vikki (en anderen?) waaróm jullie dan niet dansen? Word je te zelfbewust ervan? Of hou je niet zo van muziek in het algemeen? Iets totaal anders? Of is er geen echte 'reden'? *doet nu serieus een poging om het te begrijpen* Lachen

->edit: zie nu net dat vikki dat op de vorige pagina al had uitgelegd Bloos! *dom*. Als je je ongemakkelijk voelt op een dasnvloer zou ik het gewoon lekker niet doen, maar dan vraag ik me nog steeds af of je dan het *dansen* niet leuk vind of dat je het gevoel dat mensen naar je staren oid niet leuk vind.... Dansen kan namelijk ook heel goed thuis ofzo Lachen


Hier kan ik heel kort en krachtig op reageren... het zijn puur de remmingen, thuis dans ik soms door het hele huis heen Haha! . En echt waar, ik heb die remmingen echt wel geprobeerd opzij te zetten maar het lukt me niet en ik heb dus besloten om het lekker zo te laten zodat ik me fijn op mijn gemak kan voelen. Dus ik doe thuis lekker gek als ik daar zin in mocht hebben en als ik op stap ben dan beleef ik mijn plezier vanaf de zijlijn. Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie