Update relatieplanet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Update relatieplanet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 23:44

Aaaaaaah...Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, eindelijk full membership genomen, eindelijk iemand geantwoord (vind ze over het algemeen wat tegenvallen en er is een hoog papagehalte..), eindelijk effe 2 daagjes gemaild, eindelijk privemailadres gekregen om wat foto's te sturen......


....krijg ik geen reactie....Zó lelijk ben ik toch ook weer niet!!!

Nee écht niet! Al had ik niet mijn voordeligste foto's gestuurd want dan valt het in het echt zo tegen...

Heb ik weer, ga echt mijn full membership niet verlengen!!

O ha, had in totaal 3 kerels reacties gestuurd maar die andere 2 zijn al een maand niet meer ingelogd....ik weet ze wel uit te kiezen, het is net IRL..

Chichika

Berichten: 712
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: gem. Menterwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 00:11

ik heb mijn man via relatieplanet ontmoet Schijnheilig Haha!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 07:47

ik heb patrick ook via relatieplanet ontmoet en over 11 weken gaan we trouwen

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 10:33

Nou dan hebben jullie dus de leuke al weggepikt... Knipoog

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:32

Ik weet het: ik open een oud topic maar ik heb relatieplanet pas net ontdekt dus vandaar Haha! Mag het dan wel? Tong uitsteken Wilde het alleen aanraden...al is het maar om lekker te lachen om sommige oproepjes Haha! En damn, wat zijn er toch veel lekkere vrijgezellen! Ik ben heel happy met mijn vriendje, maar als ik vrijgezel was geweest dan had ik het wel geweten Schijnheilig

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:01

Wil je plezier niet vergallen hoor, maar een collega van mij had ook haar vriend gevonden via relatieplanet, helemaal verliefd, t was zo'n schatje, plannen voor de toekomst, ze wilden samen een huis gaan kopen, ze had al gesolliciteerd aan de andere kant van het land, enzovoort enzovoort.
Had ze af en toe toch een vaag gevoel bij hem, is ze heel flink gaan spitten, bleek hij 12 jaar ouder dan hij had verteld en een vrouw en 3 kinderen te hebben, was dus helemaal niet van plan om met haar een toekomst op te bouwen.
Kijk, rotte appels heb je er natuurlijk altijd wel tussen zitten, maar op internet kan je zijn wie je wilt en relatieplanet doet er ook niets aan om dit soort heerschappen er uit te selecteren (zij heeft een klacht over hem ingediend maar er gebeurde helemaal niets, hij staat nu gewoon weer met een nieuwe ad er tussen).
Dus heel veel plezier met zoeken maar doe alstjeblieft een klein beetje voorzichtig.....

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:09

Oh maar ik ben niet zoekende hoor Haha! Verveelde me en ging eens even op deze site kijken als tijdverdrijf

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:11

Kanzi schreef:
Had ze af en toe toch een vaag gevoel bij hem, is ze heel flink gaan spitten, bleek hij 12 jaar ouder dan hij had verteld en een vrouw en 3 kinderen te hebben, was dus helemaal niet van plan om met haar een toekomst op te bouwen.


Oh en dat soort mannen: Ze zitten er helaas maar al teveel tussen...maar ja, ook in het echte leven, je kunt ze ook in de kroeg ontmoeten dus....die zouden een bord op hun voorhoofd moeten hebben met: ik ben een vent die graag vreemdgaat Boos!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:00

meid zet gewoon een foto in je profiel neer endan voorkom je dit. Ik heb geen relatie maar wel een hele goede vriend aan RP overgehouden.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 07:46

O, ben meteen helemaal nieuwsgierig....en aangezien ik het op mijn werk op het moment rustig heb ga ik straks eens lekker kijken Knipoog