Onzichtbare kat ??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Onzichtbare kat ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 19:51

Hebben jullie dat ook: zo zie je hem, dan zit 'ie opeens weer heel ergens anders, en dan weer recht voor je neus, zonder dat je hem hebt zien bewegen ? Hoe doen die beesten dat toch ?
Ik was daarnet aan het stofzuigen op de slaapkamer, poes verdwijnt onder het bed (bang), 3 seconden later, zie ik hem in de tuin zitten, terwijl hij daarvoor toch écht langs mij heen heeft moeten lopen, en ik met stofzuigen toch aardig met mijn neus naar de grond kijk Verward
Of 's-avonds, als ik naar boven ga, poes ligt op de bank. Ik loop naar boven, trek mijn sokken uit, draai me om, poes ligt al op bed Verward Ik snap er helemaal niets van ... Volgens mij hebben ze een of ander gave ofzo Schijnheilig

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:01

Ik heb dat in het voorjaar heel vaak gehad met Fuzzy. Dan was ze binnen, want ik had haar tenslotte zelf binnengelaten en dan kon ik haar echt nergens meer vinden. Dit is heel vaak gebeurd tot aan dat ik bijkans aan mezelf begon te twijfelen.
Wat bleek nou, Fuzzy is een heel tenger dametje, zij ging via het slaapkamerraam naar buiten. Hier zit een windhaakje op voor als ik 'm maar op een klein kiertje wilde hebben, als het te slecht weer was voor een vol open raam met hoor. Dit haakje had ik erin gedraait op maatje Bobo. Dit is een kater en die is natuurlijk breder dan zo'n poes. De reden dat ik dat gedaan had, is omdat hij de neiging heeft om, als het raam openstaat, op de vensterbank te gaan lopen en dan eng gaat lopen doen omdat hij niet om durft te draaien en alleen maar eng gaat lopen wiebelen met vocale ondersteuning (van zichzelf). Ik had al telkens visioenen van een kat met gebroken pootjes oid.

En ik ontdekte het pas toen ik haar door het raam zag komen, op de vensterbank. Vanaf de vensterbank moet ze dan schuin naar links zo'n twee meter springen naar het balkon. Als je ziet hoe breed zo'n vensterbankje is. Het zal net een handbreedte zijn. Zo'n beest heeft echt geen hoogtevrees. Ik ga toch niet op iets van nog geen 10 cm breed, op zo'n 4 meter hoogte, staan balanceren (of rollen, want dat doet ze nl. ook)

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:04

Whhaha ja vaak genoeg, dan lig ik in me bed. Denk ik dat Qwerty bij me kast zit, aan de andere kant van me kamer springt hij ineens op me bed Clown

pmarena

Berichten: 48127
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:10

Misschien lopen er 2 dezelfde bij je rond , maar zie je er toevallig altijd maar 1 tegelijk ? Tong uitsteken

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 08:39

Haha, dat dacht ik gisteren ook, ik zag hem op bed liggen en ben toen nog snel in de tuin gaan kijken of er daar misschien nog steeds een zat, maar nee hoor ! Cool