verwende hond (wil alleen kwaliteiteten)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:58

Leoniez schreef:
Jah ik ken het...
onze hond wou ook alleen maar dat dure voer.
toen hadden we een keer wat anders, moest hij niet, maar net zoals luvdatossa gewoon laten verhongeren zeg maar, en toen at ie het wel Tong uitsteken

DOen ze dat bij jou ook zo? Waarom mogen dieren geen voorkeuren hebben voor eten en mensen wel?

Als mensen iets niet lusten krijgen ze de volgende dag wel weer iets anders voorgezet. Waarom moet dat bij dieren anders?

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:47

verana"]
Ow mijn ma wel hoor
Die zegt gewoon eten wat de pot schaft
[/quote]
en ergens heeft ze daar ook wel gelijk in. MAar bij jou kan dat ook; jou schotelen ze elke dag iets anders voor. MAar stel je voor dat je elke dag iets te eten krijgt wat je NIET lust. Daar ben je dan mooi klaar mee. Ik vind dat dus toch nog een verschil.

Overigens, mijn honden eten 's avonds vaak met de pot mee. Overdags krijgen ze farmfoodbrokken met Natural Diet vlees. In vlees zit eigenlijk niets, dat bestaat eigenlijk alleen maar uit water. Maar in Natural diet zit toch voor 70% vlees.

Nu zullen er mensen zijn die zeggen dat het slecht is om honden met de pot mee te laten eten. Sja, als je ze alleen aardappels geeft kan ik me dat wel voorstellen. Van alles een beetje he, en gebakken aardappels kun je weer beter vervangen met brood.

Vroeger kregen de honden niet anders, er waren immers geen diervoederfabrikanten. En de honden werden toch net zo oud gemiddeld als nu. Dus zo slecht zal het echt niet zijn. Want dan zou er wel een signifikant verschil zijn ontstaan door de jaren heen.[quote="iefke schreef:
Maar... nou is er nog geen eenduidig iets. De één zegt wel, de ander zegt niet...

En ik zit nog steeds met een hond die maar half eet Verward

Net als onder de mensen zijn er ook onder de dieren "pitsers" die slecht eten. Ik zou je aan kunnen raden om gratis een pakketje farmfood te bestellen als proef. Je krijgt er ook een brochure met informatie bij wat er allemaal in zit en waar het goed voor is. Je kunt naar www.farmfood.nl om het te bestellen en er staat ook een telefoonnr. Het is een van de beste hondenvoeders en de meeste honden lusten het.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:18

Alane schreef:
De merken uit de supermarkt zijn vaak voorzien met een teveel aan kleur en geur stoffen: immers baasje koopt wat voor het oog er ook lekker uitziet.
Blik voer bestaat inderdaad voor 80 procent uit water......maar vers vlees voor 70 % en dan mis toch al gauw een hoop vitaminen enz....

Klopt. natural Diet is een uitzondering en is helaas niet overal te verkrijgen. Dit bestaat wel voor 70% uit vlees. Er zitten geen geur en smaakstoffen in. Het komt uit Engeland, want daar zijn ze op het gebied van blik/vleesvoer een stuk verder en kritischer dan nederland.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:19

kitjuh schreef:
ach of je nou pedigree of aldi voer geeft, het is allemaal dezelfde rotzooi, geef gewoon goed voer zoals Royal canin, Eukanuba, proplan enz. Daar zit tenminste vlees als hoofdbestanddeel in en geen granen die een hond zo weer uitschijt. ( ja heb diploma basiskennis dierenspeciaalzaak Haha! )

alsjeblieft geen Eukanuba! Lees via de zoekfunctie maar waarom. Hondenliefhebbers kopen geen eukanuba, want daar is ellende aan vooraf gegaan.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, Amazonbot, anji, Balou_k, Bloodymary, Butterfly, hiphorse, iphyn, manonnevot, meintje, MissJeanny, NinaCharlie, Pieke_Gwen, Selina, spookyskippy, Votti, Walkure, ynskek en 129 bezoekers