Kl*te Ziekenhuis...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:24

Getver, kan me voorstellen dat je gehoopt had om er voor de zomer nog vanaf te zijn...

Nou ja, misschien een positief puntje... Je kan nog wel ff lekker zwemmen tot die tijd. Volgens mij mag je na de operatie enkele weken niet zwemmen toch? (ben ook maar een leek hoor dus weet het niet zeker) Ik weet wel dat die operaties intensiever zijn dan een borst vergroting.

In ieder geval veel sterkte Ach gut

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:32

Ken je niet naar de dokter gaan? En dan een beetje spelen dat je er nu psychisch onder lijdt??? Zenuwen voor de operatie, die iedere keer op het laatste moment uitgesteld wordt...

Je laat niet voor niets een verkleining doen, maar als hun jouw nu ook nog eens constant in de onzekerheid laten zitten. Dat doet denk ik ook wel wat met je....

Misschien dat hij een briefje naar de verzekering kan sturen ofzo?

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 11:28

En die premies maar opschroeven Boos!

Meer geld voor minder diensten Boos! echt krom...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:28

Ik moest mijn verstandskiezen plus twee extra kiezen laten trekken. Ga ik een afspraak maken, kan ik pas na een half jaar terecht voor de linkerkant Verward
En nog mooier, ik mocht daarna pas een afspraak maken voor de rechterkant, dus weer 6 maanden wachten tot ik daar weer voor mocht komen Verward

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:40

Citaat:
Malibu, mijn 5 kiezen zijn in 10 minuten allemaal tegelijk getrokken?? en ik moest maar anderhalve maand wachten!


O, dus ik loop maar een beetje te liegen ofzo??? Ik weet niet in welk ziekenhuis je geweest bent, maar dat verschilt ook nog al hoor...

Ik moest m'n boven en beneden kies laten trekken (2 aan elke kant dus). Plus, dat ik nog eens mijn eerste kiezen (vooraan) nog een keer doorkreeg aan de binnenkant. (1 aan elke kant)
(tandarts had het zelf nog nooit gezien, kaakchirug wel maar zei dat het best wel zeldzaam was)

Ik moest toch echt een half jaar wachten. M'n eerste afspraak in december gemaakt en kon pas in mei terecht. M'n tweede afspraak wou ik dus ook meteen in december maken, maar dat mocht pas NA m'n afspraak in mei Verward In mei meteen een nieuwe afspraak gemaakt en kon toen in oktober terecht....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:46

Thanks, ik heb je ff terug gepbt...

Was een misverstandje, excuses Bloos

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:24

Bij mij deden ze het ook alleen kant voor kant, weet alleen niet meer wat de reden daarvoor was....

(brrr, voel nog steeds die naald achterin door het kraakbeen gaan...)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Anoukjuuuhh, flowerin, GrapeshotBot, Kairos, Lau07, mooney, Rubio, Stybba en 124 bezoekers