vervolg herbalife.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

vervolg herbalife.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 19:45

omdat het andere topic verouderd is maak ik een nieuwe.

mijn vader gebruikt het ook en maak me toch zorgen.
hij heeft hartproblemen en ik las over ephadrine Verward
ik heb daarover ook al iets op tv gezien.

1 iemand had zelfs een beroerte gehad.

jullie ervaringen met herbalife?

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 21:48

zit dat spul erin dan?
ik heb het laatst bij ricky lake gezien, met een man die half verlamd was Bloos! .
mijn moeder heeft het ook een hele tijd gebruikt e had gelukkig nergens last van, nu gebruikt ze het niet meer btw.

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 00:08

zoals ik al eerder vertelde mijn ervaringen zijn super.

Ik weet cker dat je hier niet ziek van word.. het is gewoon voeding, net zo goed als dat je boterhammen met kaas dat zijn..

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 00:27

M3isSi3j schreef:
zoals ik al eerder vertelde mijn ervaringen zijn super.

Ik weet cker dat je hier niet ziek van word.. het is gewoon voeding, net zo goed als dat je boterhammen met kaas dat zijn..


Yeah right.... in Herbalife producten zit o.a. ephedrine, zoals Tonger al zegt.... En dat spul is niet goed voor je, zeker niet om dagelijks te gebruiken, en al helemaal niet als je hartklachten hebt.
Ephedrine (of zoals op de herbalife producten zo mooi vermeld staat Ma Huang), versnelt inderdaad je stofwisseling, maar kan bij bepaalde mensen ook bijwerkingen hebben als beroerte, hoge bloeddruk, hartinfarct en psychosen. Geen kattepis dus, zeker niet als je het in zogenaamd erg 'gezond' spul stopt... Minder ernstige bijwerkingen zijn hartkloppingen, duizeligheid, hevige hoofdpijn, slapeloosheid en een opgejaagd gevoel.
Ephedrine of ephedra wordt niet voor niets gebruikt als partydrugs, het is een soort 'natuurlijke' speed. Natuurlijk tussen aanhalingstekens omdat het ingediënt idd natuurlijk is, maar de bewerking absoluut niet...
En dat het gewoon een natuurproduct is, en een gewone voedingsstof is helemaal een flut-argument. Cocaïne is ook een natuurproduct, en val je trouwens ook nog van af Knipoog
Bovendien is ephedrine vanaf april 2004 verboden, het mag alleen nog als geneesmiddel worden verkocht.

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:00

Ik ben erg tevreden over de weight watchers! Voordeel is dat je gewoon normaal kan blijven eten zonder vreemde stoffen binnen te krijgen.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:27

Ik ben van bijna geen enkel dieët een voorstander Haha!
Die troep helpt vaak niet, of je krijgt allemaal rare bijwerkingen zoals hierboven al werfd gezegt over hartklachten, of je krijgt een jojo effect, of het kost je klauwen vol met geld. Geef mij dan maar gewoon een abo op de sportschool (niet dat ik wil afvallen, maar bewijze van)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:34

Ik dieet gewoon niet Haha! Ja af en toe eens een dagje om mijn buik weer eens wat strakker te krijgen, maar voor de rest doe ik gewoon gezond en beweeg ik veel. Dat is volgens mij beter dan al die dieeten, ik vertrouw er echt niet op..

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:39

bij de weigt watchers wordt je gewoon veel bewuster van wat je eet maar je eet verder geen gekke dingen poedertjes en piletjes ik ben daar ook heel tevreden over. Ik ben ook voorstander van gezond eten en in beweging blijven.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:46

youngster schreef:
Ik dieet gewoon niet Haha! Ja af en toe eens een dagje om mijn buik weer eens wat strakker te krijgen,

Hoe kun je een dagje diëten Verward Dat duurt toch altijd minstens 'n week ofzo?

Ik dieet ook gewoon niet, punt 1 omdat ik het niet nodig heb, punt 2 omdat ik er de discipline niet voor heb.

Vriendin van mij heeft ook herbal life gebruikt (om ontopic te komen Knipoog ) en die heeft nergens last van gehad. Behalve dat ze iets opvliegeriger werd, maar of dat echt met herbal life te maken had...
Ze is er nu overigens wel mee gestopt door al die 'enge' verhalen.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:02

assie schreef:
Hoe kun je een dagje diëten Verward Dat duurt toch altijd minstens 'n week ofzo?


Als ik een strakker buikje il krijgen eet ik een dag gewoon minder dan is het weg.. (ook niet altijd hoor)..

Maar ik let wel op wat ik eet en drink gewoon veel water en eet veel fruit..Binnenkort weer hardlopen.. OK dan!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:05

Als je echt wilt afvallen, moet je gewoon bewuster omgaan met wat je eet (dus eerder een appel pakken, dan een plak cake) en meer bewegen.

Ik ga bv binnenkort maar weer eens zwemmen, want ik moet eind september flaneren langs het strand van Bodrum... Haha!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:16

Ik weet echt niet hoe jullie erbij komen.. maar heb alle potjes in mn kast nagekeken en nergens staat er spul erop.

Daarbij is Herbalife GEEN dieet, op dieeten als slim fast ed. zit 19% BTW op herbalife zit 6%, net als op de aardappelen en vlees.

Ik gebruik Herbalife helemaal niet om af te slanken, heb een mooi figuur waarik blij mee ben.. Ik eet het omdat ik niet tegen brood kan, en me hierbij geweldig voel!

De WW is een goede manier om af te slanken, je word gewezen op je leefpatroon en die word aangepast..! ben hier echt een voorstander van. Waar je wel mee moet uitkijken is dat je je zelf niet uithongerd..

Er zijn 101 manieren om af te slanken, en ook Herbalife kan hiervoor gebruikt worden. Ik ben van Herbalife 4 kg aangekomen, in cm het zelfde gebleven en bijna 5% in vetpersentage gedaald.. mn buikje, billen en benen zijn veel strakker zonder dat ik er eigleijk bewust aan gewerkt heb.

Probeer niet alles te geloven wat je hoort, ga uit van feiten en niet van meningen.. Als jullie tips nodig hebben bij afvallen, aankomen, sportvoeding of iets dergelijks... misschien kan ik je helpen, heb een team van expers rond me heen..

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:31

ik heb ken verschillende mensen die herbalife gebruiken en drie van die mensen hebben schildklierproblemen gekregen nadat ze een tijdje met herbalife begonnen waren
mening, feit?
whatever, voor mij zijn die drie gevallen reden genoeg om er niet aan te beginnen

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:50

draumpje schreef:
ik heb ken verschillende mensen die herbalife gebruiken en drie van die mensen hebben schildklierproblemen gekregen nadat ze een tijdje met herbalife begonnen waren
mening, feit?
whatever, voor mij zijn die drie gevallen reden genoeg om er niet aan te beginnen


Is het bewezen dat het kwam door herbalife?

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:20

Missiej (kheb geen zin om je msn/breezer naam over te nemen), jij zegt zelf dat je van feiten uit moet gaan en niet van meningen.
En wat jij verteld, is je ervaring, je mening, maar geen feit dus.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:23

Daarbij staat er een opmerking op herbalife producten dat het aan te raden is om een arts te raadplegen bij langdurig gebruik, bij gebruik door kinderen, zwangere vrouwen, vrouwen die borstvoeding geven, personen met chronische nierproblemen of insuline gebruikende diabetici.

Als het toch zo gezond zou zijn en niet gevaarlijk en weet ik veel wat allemaal nog niet meer, waarom staat er dan zo'n waarschuwing op?

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:50

Chrystal-gek schreef:
Daarbij staat er een opmerking op herbalife producten dat het aan te raden is om een arts te raadplegen bij langdurig gebruik, bij gebruik door kinderen, zwangere vrouwen, vrouwen die borstvoeding geven, personen met chronische nierproblemen of insuline gebruikende diabetici.

Als het toch zo gezond zou zijn en niet gevaarlijk en weet ik veel wat allemaal nog niet meer, waarom staat er dan zo'n waarschuwing op?


En dat is om aanklachten te voorkomen.. er zijn mensen die dit zien als een geneesmiddel en dat is niet de bedoeling. Bij herbalife waarschuwen ze zelfs om niet je gezondsheid verhaal te vertellen om aanklachten te voorkomen.. Mijn arts staat er volledig achter en heeft zelfs toegegeven dat mijn lichaamlijke klachten verminderd zijn door herbalife. Dit geld absoluut niet voor iedereen, en dat hoeft ook niet.. maar ik vind het wel jammer dat jullie zooo negatief zijn want dat is ook weer overdreven..

Daarbij.. die cijfers die ik gaf, zijn feiten..

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:59

Welke cijfers?
Die 19 en 6 % BTW?
Noem ik nou niet echt cijfers die wat met de gezondheid van een product te maken heeft.
Alleen in welke BTW groep ze vallen.

Moon27

Berichten: 59
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:03

Mijn vader is ook hartpatient en die is voor hij aan herbalife ging beginnen eerst naar onze huisarts gegaan. De huisarts vertelde hem dat het geen kwaad kon maar dat als hij niet van af zou vallen hij er dan beter mee kon stoppen omdat het dan te duur wordt. Hij is overigens wel veel afgevallen.

Deau
Berichten: 5900
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:28

Mijn moeder heeft het heel lang gebeurd om gewoon wat aftevallen. Is ook goed gelukt en heeft geen bijwerkingen gehad.
En als het product echt zo slecht is als jullie beweren waarom mag het dan nog worden verkocht!

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 15:30

Er worden wel meer producten verkocht die slecht voor je zijn!

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:10

Zo denk dat we de uitzending van Ricky lake even online moeten zetten! Dan stop je accuut!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:27

Het is het zelfde spul dat ook in Stackers enzo zit/zat, vergelijkbaar met XTC, gezond is het dus niet.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:46

Wat zijn stackers?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:54

Pillen om af te slanken.