Honden mishandeling!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Honden mishandeling!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 14:54

ik zal vandaag de break out te lezen in de klas, en daar stond in dat die ren honden (die wedstrijden rennen enzo, kan ff nie op de naam komen) dat ze maar 2,5 jaar leven ofzo en dat ze dan gruwelijk worden vermoord!!!
als ze goed gepresteerd hebben dan lijden ze minder dan dat ze niet goed gepresteerd hebben, ze worden levend begraven, levend verbrand, aan een spit gegeregen (allemaal levend), aan een boom opgehangen, en als ze goed hun best hebben gedaan met rennen en veel geld verdient hebben dan worden ze hoog in de boom gehangen en als ze slecht gepresteerd hebben worden ze laag gehangen zodat hun pootjes de grond raken, en als ze dan helemaal uitgeput zijn van het trappellen tegen de grond dan stikken ze en dan lijden ze langer!!
dit gebeurd niet hier maar in spanje!!


ik walg echt van die mensen die zulk soort dingen doen bij dieren, ik vind echt dat dit niet kan!!
ik kan er echt wel om janken, die beesten kunnen helemaal niks terug doen!!

er stond ook in een andere break out dat ze in china honden eten, opzich niet zo heel erg, maar als je weet hoe ze die beesten vermoorden dan word je daar gewoon helemaal eng van, die huiden van die honden worden soms al van die honden afgeraspt als ze nog leven!!

dat is toch vreselijk!!! ik vind echt dat daar wat aan moet gebeuren!!!
Laatst bijgewerkt door Valerie op 20-02-02 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt


Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 15:07

ja ik zet het er nog wel ff bij!!

ja helaas klopt het wel Verdrietig Verdrietig Extreme duivel Extreme duivel

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 20:44

Esme_27 schreef:
Pasgeleden was hier een documentaire over op Animal Planet. Het gaat vaak over jachthonden die niet goed meedoen met de jacht.
Er wonen daar 2 nederlanders die hun leven hebben opgegeven om die dieren op te vangen. Als ze nog op tijd zijn dan halen ze die dieren uit de boom of los als ze worden vastgebonden en nemen ze mee. Ze hebben nu al meer dan 300 honden en ze wonen zelf in een caravan omdat al het geld opgaat aan hondenvoer. Honden die weer helemaal zijn opgelapt en ook niet te wild zijn die brengen ze naar Nederland voor herplaatsing. Ik vond het erg ontroerend en was erg blij dat daar dus wel mensen zijn die er wat aan doen!!

ja dat vind ik echt goed van die mensen!!
alleen ze zouden er gewoon met zo'n beschermingesclub ofzo wat aan doen, want dan moeten die mensen heel hun leven op de kop zetten omdat een stelletje idiooten zo met dieren omgaan!! Frusty Frusty Verdrietig Verdrietig

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-02 19:53

Citaat:
Ik vind het super wat die mensen doen om die honden te redden, weet iemand of je hun misschien financieel kan steunen???

ja dat zou ik ook wel willen weten!!
ik heb al op die stite's gezocht maar ik kon dat niet vinden (of ik heb er overheen gekeken Scheve mond [/list]

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-02 21:59

godver als ik zo iets zie dan pleeg ik gewoon een moord ofzo!!
ik kan hier echt niet tegen!!
die dieren die kunnen niets zeggen, niets doen, ze moeten maar afwachten wat er met ze gedaan word!!
die mensen hebben gewoon totaal geen gevoel, ik hoop dat die mensen aan een net zo'n gruwelijke dood sterven als die dieren!!! Frusty Verdrietig

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 09:24

Citaat:
mensen dit over hun hart kunnen verkrijgen.

ja dan is er volgens mij echt iets verkeerd met je ofzo, ik word al boos van mensen die hun huisdier slaan, lat staan ze te laten lijden bij het afmaken!!
als ze nou gewoon gelijk die hoofden van die beesten eraf slaan voelen ze niks, mischien 1 sec, maar beter dan een half uur te liggen lijden!!
en die labratorium dieren vind ik ook zo erg!!
al die aapjes en die konijnen en ratten weet ik veel wat voor dieren nog meer, laten ze die make up en die ziekten lekker op zichzelf uittesten, dan op die hulpeloose diertjes!!!
Die mensen moeten echt gestraft worden die zo met dieren omgaan!! Frusty Frusty Verdrietig

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 10:10

stef schreef:
begrijp me goed, ik keur absoluut niets goed, maar de cultuur is daar anders. Mensen daar zien dieren niet zoals wij ze zien.
Ze zien dieren puur als voedsel, of werktuigen.

Hiermee keur ik niks goed, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd

die mensen moeten gewoon een keer inzien dat dieren daar niet voor zijn!!
toch..??

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-02 12:21

Vanessa"]
[quote="Maaike schreef:
maar dat zit nou eenmaal niet in die cultuur denk ik. in china eten ze toch ook hond?? die zien honden ook niet als huisdieren maar als vlees zoals wij hier koeien eten


Ja, maar wij hangen die koeien toch ook niet levend op in een boom, of zagen die beesten gewoon leven open.

Dat die cultuur daar anders is... okay. Maar ik geloof nooit dat wanneer ik in die culturen geboren was dat ik ooit op deze manier met de honden om zou gaan. Dat zou ik dus niet over mijn hart verkrijgen.
[/quote]
ja dat is waar!!
wij behandelen die beesten nog een beetje met "respect".

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 20:46

buitenzorg schreef:
brrrr. Ondanks de waarschuwing op de site draaide mijn maag zich 20x om!

ik heb het lef nog niet gehad om daar te gaan kijken, en dan ben ik ook niet van plan ook!!!
dan wil ik steeds opnieuw iets voor die beesten doen maar je kan niks doen!!! Frusty Frusty Frusty Verdrietig Verdrietig Verdrietig
alleen maar wachten tot die DOMME mensen daar eindelijk is inzien dat die beesten ook gevoel hebben!! Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 22:02

maaike schreef:
en in china hangen ze ook geen honden in de boom

nee maar ze slaan die beesten dood met een knuppel of een stok, en dan raspen ze die huid eraf, sommige leven dan nog!!
dat vind ik even erg hoor!!! Verdrietig Frusty Extreme duivel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Fleur, BLEXBot, Googlebot, Jannie79, Karintich, katinker, mriek1990, Nicje87, nuevo_mien, Pellelilly, Snippergroen, Spike2019, Whisky00 en 49 bezoekers