me vergist in bokt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:09

Renske20 schreef:
en ik heb zelf helaas al genoeg problemen dat ik niet altijd alle topics vananderen open en er iets opbeurends te plaatsen, heb soms meerbehoefte aan wat afleiding, en plaats dan berichtjes zonder echte inhoud(zoals over de deo's )


Ik ga met Renske mee...

Ik denk dat als je een andere titel gegeven had dat je toch wat meer reacties had gehad. Zelf zal ik een topic met zo'n titel als jij had staan ook niet al te snel openen/reageren.

En wat er daarvoor al gezegd werd, als er al 10 berichten staan met 'sterkte ermee' en ik weet zelf niets beters te zeggen dan reageer ik gewoon niet...

Wel grappig dat je met dit bericht meer reacties krijgt Haha!
Sterkte, Ach gut Laat je ons wel nog even de uitslag van de DA weten....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:24

Citaat:
Je vraagt nu echt om aandacht.


Dit vind ik toch best wel kort door de bocht...

Ze begreep gewoon ff niet waarom er op een topic over deo's meer werd gereageerd dan op haar bericht.

Het is ook wel aardig duidelijk geworden waarom dat zo is.

Je kunt dan zeggen dat ze om aandacht vraagt, maar je kan natuurlijk ook bedenken dat we allemaal wel eens een fout maken en aangezien ze best wel aangeslagen is door de ziekte van haar katje vind ik niet dat je het meteen op aandacht-trekkerij hoeft te gooien.

Hopelijk ziet ze nu in dat een goede topic naam al een verschil van dag en nacht kan zijn....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:59

Maarre, ff voor de mensen die het wel intereseert (mede dankzij de nieuwe topic naam) Haha!

Heb je al uitslag gehad? Je mocht toch bellen rond 3 uur?

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:06

Pervinco"]
Als ik op mijn werk ff snel Bokt lees, dan lees ik de topics bij waar ik al op gereageerd heb (bv het door jou aangehaalde deo-topic).
[/quote]

[quote="Pervinco schreef:
Lekker offtopic... Daar is een ander topic voor bestemd


Jij leest toch ook alleen de topic die je al geopend heb??? Lips are sealed Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Besje, evita2, GrapeshotBot, Kinke, Vernon en 38 bezoekers