me vergist in bokt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:54

Ik heb het andere topic nog niet gelezen, maar als ik jouw reacties hier zo zie maak je op deze manier niet echt vrienden.

Sowieso is Bokt niet de plek om snel echte vrienden te maken. Niet door dat ene berichtje dat je hier plaatst, daar is toch meer voor nodig. Iig sterkte met je kat.

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:58

Esther19 schreef:
en verder wil ik even kwijt dat wanneer je je heel erg verdrietig voelt en het idee hebt dat je er (bijna) helemaal alleen voor staat en niemand hebt om bij uit te huilen, dat je dan wel eens iets in een opwelling neer zet. Om je af te reageren als het ware.


Maar daar is ook helemaal niets mis mee. Dat doen er wel meer. En op dat moment heb je je hart gelucht en ben je het kwijt. Maar ga dan niet piepen dat er niemand op reageert. En als er iemand te laat reageert (in jouw ogen dan) ook niet zeggen dat het nu niet meer hoeft. Ik denk dat daar nog de meeste mensen over vallen. Ik iig wel.

Je suis Charlie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, BLEXBot, Brittneyx, criollo_yess, DotBot, Firebug, gerlienke, Ginny135, Milando, mriek1990, Niika, Pellelilly, Roosch, s1993, Saranghea, Selina, Snippergroen, StalNollie, veerledec en 67 bezoekers