me vergist in bokt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:44

Esther, ik wil niet l*llig doen, maar in mijn geval werkt het zo, dat ik kijk naar zo'n topic, en als er dan al een paar reacties staan zo van "sterkte ermee." of "vervelend voor je, maar toch sterkte", ik de meerwaarde tegenover jou er niet van zie om nóg zo'n zelfde reactie te plaatsen (mag volgens de Bokt regels niet eens). Je topic is anders wel door 135 mensen bekeken! Die kunnen toch niet allemaal "sterkte ermee"gaan posten?

Ik vind je reactie wel wat overtrokken hoor!


Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:15

Ik heb net trouwens nog even de moeite genomen om in je profiel te kijken, en ik moet nog wel even kwijt dat je onwijs mooie katten hebt OK dan!
Is dat een speciaal ras ofzo? Laat maar, ik zie zojuist dat het er al bij staat.

Ik hoop dat je deze reacties niet als kwetsend maar als opbouwend ervaart; ze zijn (ik denk dat ik voor iedereen kan spreken) iig niet persoonlijk bedoeld. En ik hoop echt voor je dat het goed komt met je katje Ach gut
Laatst bijgewerkt door Remy op 13-07-04 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:30

Ik denk dat we nu ook niet allemaal over haar heen moeten vallen. Hebben we niet allemaal wel 's in een emotionele bui een kattige opmerking geplaatst? Waar we zelfs mss later wel spijt van hadden toen alles weer rustig was? I know I have!

Hierdoor wordt ze alleen maar verder de grond in getrapt en dat lijkt me nou ook weer niet nodig. Ik denk dat de opbouwende kritiek nu wel is aangekomen.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M_Vainqueur, YandexBot en 15 bezoekers