me vergist in bokt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

me vergist in bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:19

volgens mij heb ik me ernstig vergist in bokt. Ik plaatste hier mijn verhaal omdat ik hoopte op wat steun. Maar een lekkere deo ofzo is blijkbaar belangrijker.. Dan weet ik dat voor de volgende keer, ik was nu eindelijk zover dat ik de stap durfde te nemen om mijn hart te luchten maar dat doe ik dus niet meer.
dit wilde ik even kwijt.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.


Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:24

ik bedoelde dat ik me op dit moment nogal kl*te voel en een topic neergezet heb in de hoop op een beetje steun en dat ik bijna geen reactie krijg terwijl een topic over deo overspoelt wordt met reacties.
Het is niet zo dat ik aandacht wil ofzo, en niemand is verplicht om ergens op te reageren, maar ik vond het erg jammer. en ik vind het alles behalve een kwestie van zelfmedelijde, het gaat niet eens over mij, maar over mijn katje dat doodziek is.
Laatst bijgewerkt door Esther_1985 op 13-07-04 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:31

ik krijg hier al meer reacties op dan op mijn andere topic Haha!
Ach laat maar ik begrijp best dat je voornamelijk naar topics van bekende kijkt. Maar ik zit hier nogal moederziel alleen met een hoopje zieke kat en ik hoopte op een beetje medeleven of op iemand die me een beetje hoop kon geven voor mijn mannetje.

voor iedereen die dit topic verder nog leest, je hoeft er niet op te reageren, mensen reageren dus nu eenmaal sneller bij bekenden.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:34

Esther19 schreef:
Het is
niet
zo dat ik aandacht wil ofzo, en niemand is verplicht om ergens op te reageren, maar ik vond het erg jammer. en ik vind het alles behalve een kwestie van zelfmedelijde, het gaat niet eens over mij, maar over mijn katje dat doodziek is.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.


Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 14:35

Esther19 schreef:

voor iedereen die dit topic verder nog leest, je hoeft er niet op te reageren, mensen reageren dus nu eenmaal sneller bij bekenden.


goed lezen

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 15:56

Esther19 schreef:
ik krijg hier al meer reacties op dan op mijn andere topic Haha!
Ach laat maar ik begrijp best dat je voornamelijk naar topics van bekende kijkt. Maar ik zit hier nogal moederziel alleen met een hoopje zieke kat en ik hoopte op een beetje medeleven of op iemand die me een beetje hoop kon geven voor mijn mannetje.

voor iedereen die dit topic verder nog leest, je hoeft er niet op te reageren, mensen reageren dus nu eenmaal sneller bij bekenden.


en verder wil ik even kwijt dat wanneer je je heel erg verdrietig voelt en het idee hebt dat je er (bijna) helemaal alleen voor staat en niemand hebt om bij uit te huilen, dat je dan wel eens iets in een opwelling neer zet. Om je af te reageren als het ware.

ik denk dat er nu wel vaak genoeg is neergezet dat je het niet met me eens bent, dus een reactie plaatsen lijkt me verder overbodig.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, BLEXBot, Brittneyx, criollo_yess, DotBot, Firebug, gerlienke, Ginny135, Milando, mriek1990, Niika, Pellelilly, Roosch, s1993, Saranghea, Selina, Snippergroen, StalNollie, veerledec en 67 bezoekers