Ik was op de radio

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Ik was op de radio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 08:01

Vanmorgen vroeg ging de telefoon bij ons thuis. Mijn mams pakt op en ik hoorde haar praten. Vervolgens ging de telefoon nog een aantal keren (ze had kennelijk opgehangen) dus ik kwaad, pak die telefoon eens op Boos!, aangezien er nog een aantal mensen in bed lagen.
Ja zegt me moeder ik ga die onzin niet aannemen Verward, dus ik pak die telefoon op. Blijk ik iemand van de radio aan de telefoon te hebben. Aangezien ik nooit naar die zender luister wist ik niet wie het was (en mijn moeder ook niet) dus wij dachten dat een collega op de vroege ochtend irritant zat te doen. Dus ook ik hang de telefoon op en nog geen minuut later gaat mijn mobiel "Nat, je was net op de radio". Ik schaam me nu dus kapot dat ik opgehangen heb Haha!


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 09:56

Ja het is bij een progamma van Chiel op radio 3 FM.
Dan gaan ze mensen bellen en moet je een liedje zingen "begin de dag met een dansje", maar ja ik zit rond die tijd nooit in de auto dus kende het niet en dacht dat het een geintje was. Niet dus Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 10:22

Iemand had mijn moeder opgegeven, maar die had dus opgehangen. Dus uiteindelijk heb ik de telefoon gepakt. Ging hij vragen waar mijn moeder was enzo. Uiteindelijk moest ik een liedje zingen, maar ik kende dit progamma niet dus heb zo opgehangen.


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 13:01

Morris schreef:
Ik dacht al te horen aan de stem, dat jij het was. Je hebt groot gelijk dat je opgehangen hebt. Moest iedereen maar doen bij die Chiel.


Was jij al aan werk dan??

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 14:36

Frank schreef:
Haahhaaa!! Ik ken dat onderdeel! Meestal luister ik naar Chiel als ik 's morgens heel vroeg van Apeldoorn naar Amsterdam rij. Ik vind het wel gaaf hoor, dat ie al die slaperige mensen aan de lijn krijgt!
Gewoon meedoen joh!

Een geweldige geile-morgen. Tsjonge, waar die gozer al niet aan denkt zo vroeg!


Is niet te hopen dat ie dat laatste tegen mijn moeder heeft gezegd *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, silvericathy en 131 bezoekers