Tips voor deze slaapkamer??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 09:56

Kimberley77 schreef:
Ik weet niet of het in jouw kamertje zou staan. Maar ik had in mn vorige huisje een buis hangen aan het plafond, langs mn bed, van de ene zijde naar de andere zijde(voeteneind, naar hoofdeind) en daar bij de Xenos van die doorzichtige gordijnen tot aan de grond gekocht, die er mooi aan gehangen, 2 links en 2 rechts en toen leek het net een hemelbed/bedstede, ik sliep wel in een soort nis, dus dat was een ander effect als die bij jou zou geven.
Moet nog even zeggen dat je volgens mij in een verschrikkelijk mooi huis woont, die ramen zijn zo romantisch, hihi.


Jaa, dat had ik vroeger ook in mijn kamer! Maar ik had wel een los bed, heb het zo gedaan:
Bed met hoofdeinde tegen de muur in een hoek.
Tegen het voeteneinde een oude deur gezet (dus dwars in de kamer, wel vastgemaakt aan de muur!)
Tussen de deur en de muuur een lat gezet.
Vanaf de muur, over de lat gordijnen gehangen (soort cremewit doorzichtige) en bij elkaar geknoopt met een lint.

Dus had ik zelf zeg maar een soort nis gemaakt in mijn kamer, was heel gaaf om te zien en je kon er nog lekker in zitten ook!
Hoop datje het snapt, heb er helaas geen foto van, en ik ben inmiddels verhuisd, dus helaas...

Verder werkt een sjieke sprei over je bed ook altijd wel om een aangekleed geheel te krijgen! (van fluweel ofzo, staat leuk bij je kussentjes!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, YandexBot en 34 bezoekers