jaja , je maakt wat mee als je bij de Thuiszorg werkt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 16:09

Ik heb zoiets (nog) nooit meegemaakt. Het lijkt me idd erg schrikken als je dat meemaakt. Je tante heeft de rest van de dag natuurlijk niet meer gewerkt he?

Cer

Berichten: 30162
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 16:13

Uhm... of we ook wel eens een lijk gevonden hebben?? Nee gelukkig liggen die nog niet op iedere hoek van de straat, getsie, k moet er niet aan denken....

Je hoort wel eens dat een wandelaar of zo iemand vind, ik ben altijd blij dat mij dat nog nooit overkomen is... brrrrr

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 16:27

Dat zijn geen leuke dingen om mee te maken. Triest dat iemand op zo'n manier moet overlijden.

Ik heb gelukkig nog nooit iemand dood aangetroffen. Wel heeft een keer iemand die naast me in de trein zat een beroerte gekregen en was vrijwel op slag dood.
Dan weet je ook even niet wat er gebeurt hoor. Getracht eerste hulp te verlenen, maar was helaas niet meer nodig.
Toen maar zijn vrouw bijgestaan die nog niet door had dat hij al dood was.

Het is inmiddels al weer heel wat jaartjes geleden maar soms vraag ik me nog wel eens af hoe het met die vrouw is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 16:35

Als het niet goed gaat met je tante laat haar dan eens contact opnemen met buro slachtofferhulp.
Via de plaatselijke politie kun je wel aan het adres/telefoonnummer komen.
Zij zijn erg goed in het begeleiden van mensen die zo iets hebben meegemaakt, ze er niet alleen voor slachtoffers van misdrijven maar ook voor dit soort dingen.
Ik heb er vanuit mijn werk goede ervaringen mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 21:18

Nee zeg, gelukkig heb ik nooit eenlijk gevonden. Wel kwam ik er laatst achter dat onze bejaarde en zieke bovenbuurman was overleden in huis juist toen ik net een nacht alleen was.
En een vriendin van de manege kwam een tijdje geleden thuis van de manege en toen stond er allemaal politie bij haar flat. Bleek haar onderbuurman al een paar dagen dood in zijn flat te hebben gelegen...

Ik kan me voorstellen dat je de tante flink is geschrokken!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 23:43

Ik heb zelf nog geen maand geleden zoeits mee gemaakt. Wij waren namelijk met de personeelsvereniging van mijn vriendin zijn werk gaan langlaufen in Hoch-Sauerland. Toen we daar waren was het kei gezellig totdat we bijna weer terug bij de bus waren kwam er niemand meer achter ons, dus ik terug gegaan. Toen kwam ik twee mensen tegen en zeiden dat er een man (van het werk) een hartaanval had gehad en was overleden, dus ik als een gek toch er naar toe. Toen ik net voor de bocht was zeiden er een paar dat er al niets meer te doen was hij was al dood, en ze hadden al alles geprobeerd. Toen kwam er zo'n reuze sneeuwscooter aan en toen waren ook nog alle loipes weg (sporen voor door heen te lopen met langlaufen) daar hebben ze het lijk mee opgehaald en toen zaten we daar met alle man in die bus te janken en de vrouw van die man die kwam echt niet meer bij. Het heeft ook een paar dagen/weken geduurd voordat ik er overheen gekomen was hoor ook al kon ik die man niet. Denk je gezellig een dag te gaan langlaufen gebeurd er zoiets ja lekker is dat. Ik heb nu nog steeds kippenvel daarvan.

P.s Wens je tante maar veel sterkte in deze moeilijke tijd ik heb ook zoiets meegemaakt dus ik weet hoe zwaar deze tijd is. Maar dit van je tante is toch nog een graatje erger als je helemaal alleen bent zoiets vinden. Dus veel sterkte.

Gr Dennisvm

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 00:47

Ik werk in een verpleeghuis en helaas vind je ook zo af en toe iemand dood in zn bed.Maar denk dat het in een verpleeghuis toch minder erg is.Die mensen hebben geleefd en 9 van de 10 keer willen ze zelf niet meer en gaan ze liever dood.