Auto kaduuk :\

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Auto kaduuk :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 11:02

Gister ging Michiel met de auto op pad, samen met een vriend van ons. Gaat midden in de nacht de telefoon; ja we staan langs de weg en hij doet t niet meer Scheve mond
Ze hebben vanacht dus in de auto geslapen...
Zonet belde Chiel vanaf een tankstation dat ie er gewoon mee ophield midden op de snelweg en dat er rook uit de uitlaat kwam... De man die hem heeft weggesleept (wegenwacht, maar we waren nog geen lid) dacht dat de motor helemaal kapot was Huilen
We hebben hem nog maar net 7 weken en ik heb er wel een jaar voor gespaard en nu issie kaduuk Verdrietig
Ik baal er echt heel erg van, daar gaat de vakantie, daar gaat rijden op Siki, want die staat een heel eind weg, daar gaat mn geld...
Moest het echt even kwijt hoor Verdrietig Verdrietig

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:44

Als je hem pas 7 weken hebt heb je toch garantie? of bij particulier gekocht?

jenneke2
Berichten: 8
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:54

Jeetje meid, ik hoop voor je dat de schade achteraf meevalt maar het klinkt niet goed. Auto's zijn leuke dingen, zolang ze het doen.....

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 12:09

nou we hebben hem inderdaad van particulieren, dus die garantie daar kan ik naar fluiten Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:12

Alet schreef:
nou we hebben hem inderdaad van particulieren, dus die garantie daar kan ik naar fluiten Verdrietig



Maar heb je er geen keuring op laten uitvoeren dan voordat je hem kocht?

Wat voor auto is het?

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 12:36

ja er zat een spiksplinternieuwe apk op en de cilinderkoppen en alles is ook nagekeken...
het is een renault 5

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:36

dan is het geen jonkie meer, mijn vriend werkt bij de renault dus vandaar dat ik dat weet. Ik heb van mijn vriend wel geleerd dat je van een particulier niet zomaar een auto te kopen zonder hem in zijn geval eerst zelf na te kijken en anders altijd zelf naar een garage gaan om na te laten kijken. Je weet niet hoe hij door de keuring is gekomen, misschien was het net aan een goedkeur met de waarschuwing dat er bepaalde onderdelen snel kapot zouden kunnen gaan. Wat dat aangaat kun je beter bij een garage kopen met garantie, maar ja dat is wel weer een stuk duurder...

Wel balen joh, ik hoop dat het te repareren is voor niet al te veel geld..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:35

Die APK zegt niet alles hoor. De mijne is net apk gekeurd en dezelfde dag gaat er een onderdeel stuk. Dat kan gebeuren. (ik wist al dat het niet helemaal lekker zat hoor daar niet van)
Je kunt een auto het beste bij een garage bedrijf kopen. Dat hoeft niet eens een Bovag garage te zijn (de niet BOvag garages die ik ken zijn 10 keer beter dan degene die wel Bovag zijn).

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:43

Zo das balen zeg.. Mijn autootje kreeg ook kuren en ik hem um nu een jaartje.. Nu heb ik um vandaag in kunnen ruilen voor een Fordje KA... Zo eentje die ik al vanaf het begin of aan wil hebben... Maar tis iid erg duur, en dat voor een stuk "ijzer" omt zo meer es te zeggen... Scheve mond

Khoop dat je geluk hebt met de kosten van de reparatie.. Verward

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 18:28

Nou we hebben net de vorige eigenaar gebeld... Die slepen hem deze week naar hun huis en die kerel zal er even naar kijken, of er nog wat aan te doen valt... Wel aardige mensen gelukkig.
Kan ik anders een deel van mijn geld terugvragen? Ik bedoel ik heb er wel 800 euro voor betaald en nog geen 7 weken later is de hele motor in stront...