HELP!! leuk kado voor mijn vriend gezocht!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

HELP!! leuk kado voor mijn vriend gezocht!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 20:21

Ok het zit zo, nu mijn vriend er echt goed over hebben gepraat en er uit zijn dat we verder met elkaar willen, komt zijn verjaardag toch wel echt steeds dichterbij...
Ik heb van hem voor mijn verjaardag een hele mooie gouden ring gekregen... Lovers

Maar ja wat moet ik hem geven??? Hij weet zelf niks te verzinnen en zegt dan maar doe maar een boxershort!! Verward (dat kreeg hij altijd van zijn ex..)

Het is dus zeg maar de eerste verjaardag die ik meemaak als zijn vriendin.. wat moet ik hem nou toch als kado geven??

Heeft er iemand een leuke tip!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:40

Euhm... Jemig moeilijk. Ik weet niet waar hij van houdt... Mischien een dvdbox van een serie die hij leuk vind?

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 20:48

tja dat si dus mijn probleem, waar houd hij van?? Alles wat ik leuk vind, zegt hij nee op.. Bijvoorbeeld met sieraden. Ik zat namelijk eerst aan een ring te denken aangezien hij een oude om heeft.. maar ja dan moet hij mee uitzoeken, en dat vind ik niet zo leuk!

Verder is zijn passie zo ongeveer tennis...

En ik kan hem ook niet verleiden met mooi lingerie.. dat interesseert hem niets, helaas anders had i ker zelf ook nog wat aan! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:52

Ooh tennist hij zelf ook?

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 20:57

ja hij is echt weg van tennis, en tennist zelf veel. Alleen al zijn spullen krijgt hij vaak via via van een sponsor. Dus daar kan ik ook niet echt veel mee denk ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:57

SuuS1981 schreef:
ja hij is echt weg van tennis, en tennist zelf veel. Alleen al zijn spullen krijgt hij vaak via via van een sponsor. Dus daar
kan ik ook niet echt veel mee denk ik...

Waarom geef je hem niet een clinic kado? Dat heb ik eens gekregen van mijn ouders. Een clinic van Boris Becker. Helemaal OK dan!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:59

Is er niet iets sportiefs wat je met hem kan gaan doen als cadeau? Naar een indoor Ski baan of zo en dan les, of naar een kart baan en daarna lekker wat eten.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:01

Neem hem mee naar een of ander tennistoernooi? (geen idee of dat binnenkort is...)

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:02

Een weekendje weg?
Of een mooi armbandje?

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:06

www.tickets.nl schreef:

Zaterdag 4 oktober 2003, uurtje of 7: duel tussen Thomas Muster en John McEnroe. Derde avond van aflevering 2003 van de Alex TennisClassics. McEnroe en Muster gaan teker als beesten. De jonge honden van het internationale circuit zouden hun ogen uitkijken van zoveel passie. Tussen de tribunes staan Jan Siemerink, Jacco Eltingh, Richard Krajicek en Mansour Bahrami. Zij moeten dubbelen zo gauw het duel is afgelopen. Ze genieten niet een beetje, ze smullen. Net als die andere 4500 mensen in het Eindhovense Indoor-Sportcentrum. Maar als McEnroe en Muster het publiek op de banken hebben gekregen en McEnroe voor de tweede achtereenvolgdne maal de finale heeft bereikt van de Alex TennisClassics, kijken de drie landgenoten elkaar aan. ``En nou moeten wij zeker........``, zegt Richard Krajicek, oud-Wimbledonkampioen. Je ziet hem denken: hoezo ouwe mannentennis? Hoe moet ik hier nou tegenop?

Het mag duidelijk zijn. Ook aflevering 2 van de Alex TennisClassics was er één om te smullen. Wanklanken? Nauwelijks gehoord. Genieten? Alleen maar lachende gezichten op de tribune. Hoogtepunten? De uitbarstingen van John McEnroe. Natuurlijk waren die er weer. En wees eerlijk, daar kom je ook voor. Hij tennist nog altijd groots, maar moppert ook nog altijd als de beste. Gelukkig wel. En hij beloofde terug te komen. Nog minstens één keer, want driemaal winnen is scheepsrecht. Ook in Amerika. Nog meer hoogtepunten? Thomas Muster, die niet alleen en beest is op de baan, maar ook nog een prima entertainer bleek. En Mansour Bahrami natuurlijk, met afstand de beste tennisballen goochelaar ter wereld. Wie anders kan een vallende bal vanuit de nok van de hal in zijn zak laten vallen. en niet één keer, maar zo vaak als hij wil. Of volleren achter zijn rug langs, pratend met het publiek.


Je kan hier VIPkaarten voor kopen... Ze kosten iets van 65 euro pp. Dit schijnt echt gaaf te zijn! Op die website kan je meer info vinden!

Is wel duur, maar het is maar een ideetje?

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:08

Sorane schreef:
Waarom geef je hem niet een clinic kado? Dat heb ik eens gekregen van mijn ouders. Een clinic van Boris Becker. Helemaal


dat lijkt me ook wel een super idee, dat zijn dingen die ze echt niet snel vergeten...

Misschien dat jij dan blijft kijken en misschien wat fotootjes schiet, mooi lijstje er omheen....

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:23

Als hij niks leuk vindt, verras hem dan met een lekker etentje of een hotelovernachting in een gezellige stad. Dat vindt volgens mij elke man wel leuk.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:39

Oh wat een dillema altijd he met die vriendjes die jarig zijn.
Wat dacht je van een nieuwe sporttas voor als hij gaat tenissen?
Of een lekker luchtje voor hem?

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:40

WHOOPY schreef:
Als hij niks leuk vindt, verras hem dan met een lekker etentje of een hotelovernachting in een gezellige stad. Dat vindt volgens mij elke man wel leuk.


Die van mij doe ik er geen plezier mee hoor, maar mezelf wel Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:48

Wat wil je ongeveer besteden? (een avondje naar de bioscoop en achteraf ergens een drankje...of als je iets meer wil besteden vooraf een etentje... een dvd... een luchtje... een dagje naar een leuk pretpark -dat ga ik binnenkort doen met mijn bf-... )

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:51

Je kunt 'm ook een dinerbon voor een leuk restaurant bij jullie in de buurt geven! Dat heeft mijn zus ook bij haar vriend gedaan en doen zijn ze samen uit eten geweest ,erg leuk! Dit jaar heeft dr vriend haar ook een bon gegeven, maar dan voor een restaurant op Ameland, zodat ze meteen een weekendje weg 'moesten'. Dit is hun ook erg goed bevallen!
Als je dit niks lijkt, kun je misschien een cd/dvd geven ofzo.

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 10:04

hhhm het is echt lastig! Dat merk ik maar weer, helemaal met die van mij. Hij geeft zelf ook clinics, dus ik weet eigenlijk niet of hij het zelf dan leuk zou vinden om te krijgen?? Wat denken jullie??

@miepmiep: Wanneer is dat tennisgebeuren dan?? Er staat een datum van 2003 boven namelijk?! Scheve mond

Ik denk dat ik een lekker luchtje doe, en dan een weekendje weg ofzo.. Maar ik zit ook nog steeds te denken aan een mooie ring of ketting... zucht het is echt lastig![list=][/list]

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:22

www.kadopagina.nl

hier kan je allemaal verschillende 'bonnen' kado doen, voor verschillende activiteiten. Heel erg leuk, en je kan zelf je budget instellen!

Veel succes ermee! Lachen

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:28

Binnenkort wordt mijn vriend 30 Clown , en ik heb al een super idee:
ik kop hem een Pocketbike! (dat is een heel klein motortje waarop je bij de kartbaan kan racen).
We hebben het al eens vaker gedaan pocketbiken, en hij gaat elke week karten, dus ik ben ervan overtuigd dat hij het leuk gaat vinden.

Ik weet dus niet waar jouw vriendje van houdt, en ook niet hoeveel je wil gaan uitgeven (en pocketbike kost al gauw 500 euro)
Maar misschien krijg je er ideetjes van?

O, en ik weet toevallig dat je op vliegveldjes (in Budel in elk geval) voor 80 euro zelf een keer mag vliegen = ook leuk!

Of een weekendje weg, een nachtje in een luxe hotel, noem maar op!

Succes Marsha

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:16

wat ik gedaan heb pas geleden: ik heb een foto van mijn vriend en mij, waar hij helemaal gek op is, laten uitvergroten tot posterformaat: 50 bij 75 centimeter Tong uitsteken die poster hangt nu op zijn kamer mooi te zijn Haha!

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:40


Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:32

Een anti-slipcursus bij de ANWB. Haha!
Vinden volgens mij alle mannen wel leuk, en je hebt er ook vervolgcursuusen voor. Dus als het bevalt doe je hem volgend jaar de gevorderdencursus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:50

zo'n kettingkje met jullie namen erin gegraveerd of n armband met jouw naam erin

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:25


QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 21:29

Bedankt voor jullie reacties allemaal! OK dan! Die tickets voor een tennisdag is idd leuk, daar ga ik naar kijken!!

verder twijfel ik aan deze twee:

A: ee nlekker luchtje en een weekendje weg na de zomer;

B: en nieuwe ring. Hij heeft een ring maar die is beschadigd en van een vriend van hem waar hij nun iet meer mee samenwerkt. Hij wil dus wel een nieuwe...

Ik vind het alleen zo moeilijk om een leuke ring te vinden voor hem! Hij is best kieskeurig... Maar ik heb wel zijn oude ring bij mij.. stiekem gepikt en hij mist hem niet!! Schijnheilig