Ohw ik word er gek van!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Ohw ik word er gek van!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 20:07

Ik poep me een ongeluk! Paar dagen terug kreeg ik last van mijn rug op 2 delen, daarna kreeg ik heel veel koorts. En toen begon de poeperij Scheve mond . Ik was gisteren bij een feest, ik voelde me heleaal beroerd worden, dus ik naar de wc daar. Gelukkig was er wc spray, anders was me schat daarna wel flauwgevallen Nou toen lag ik eindelijk in bed, te trillen en te doen. Slaap ik wel even, maar al snel word ik wakker. Ik ben in totaal 20 keer naar de wc geweest. Koorts opgemeten, 39,5 graden. Ik moet de 40 graden wel hebben gehaald.

Ok voel me dus kortom klote. Wat doen jullie tegen erge buikkrampen en diaree?

Veel eten en drinken. Norit heb ik al gehad (lijkt wel een beetje te helpen), en iets anders, mja het helpt niet echt.. Nog mensen tips? Kruik ook al geprobeerd..

Mja toedeloe! Als ik hier niet ben, zit ik op de wc


BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 20:23

hmmz tricky en ik moet met een halfuur al in de stad zijn. (even maar).. heh verdorie! Huilen


BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 20:36

ey hier zie ik bananen
snel naar binne werken! Lachen

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 08:51

Ik heb er gisteren 1 genomen, cola light. Ik voelde me wel opgeblazen maar de nood om naar de wc te rennen was weg. Later toen het waarschijnlijk was uitgewerkt kreeg ik weer last..

Ben vannacht 7 keer achter elkaar gewoon naar de wc gegaan. Lag ik in bed, had ik zo'n last van me buik en moest ik weer. Er zitten nu ook druppels bloed bij, misschien dat door al dat afvegen de boel beschadigd is...

Morgen bel ik de dokter als het niet vlot.. want ik word hier zo moe van! En dat bloed vind ik echt een vreselijke gedachte

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 09:41

ik ga naar de dokter, ik vind het eng worden met dat bloed, en ik voel me klote. Het moet afgelopen zijn nu Huilen Verdrietig

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 10:02

Ok het kan 5 tot 7 dagen duren. Ik heb er nu 2 gehad. Waarschijnlijk een bacterie. Ik heb nog gevraagd wat ze van cola light vond enzo. Ze zei het helpt wel, maar het is toch laxerend. Er zit niks anders op. Ik zuip me te pletter in water, in de hoop dat ik snel uitgekakt ben. En wat dat bloed betreft is het niet ernstig.

Heb ik net 6 maand met me vriend en we zouden dat samen vieren. Wordt niks dus Scheve mond Dan maar een andere keer vieruh!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 12:46

Marshaha schreef:
Volgens mijn oma dien je idd Cola LIGHT te drinken..
Wel sneu voor je, ik heb het in januari 3 dagen aan ee stuk gehad. Daarna woog ik nog maar 50 kilo (en ik ben 1.70 ong) dat zag er niet meer uit.
Maar gelukkig als je beter bent komt dat vanzelf weer goed.
In elk geval: beterschap! OK dan!


Thnx de rest ook. Ik heb het nu al ruim 2 dagen, dit word me 3e dag. Echt een ramp. En ik zal eens op de weegschaal gaan staan, want je kan daar daar wel eens gelijk in hebben.

2 kilo afgevallen. Dat wordt dus veel water drinken

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 14:58

Babaloo schreef:
Ik heb pas geleden een soort darminfectie gehad, had het gevoel of ik anderhalve week een bevalling moest meemaken!

Ja maar dan via je kont... Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, annepaardoes, Anoukjuuuhh, arjaaaaa, Eve_Nie, Flip, Furbie11, GrapeshotBot, hagelslag, JPitty, KimD, kosseh, Laibadji, Marcato, nafkedemi, PotjeMayo, Prairy, Queijo, Sharonaa_, sinnekinne, VuurVleugels, XxMariellexX en 77 bezoekers