Zit in een dip, mn katje is ziek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Zit in een dip, mn katje is ziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 14:51

Zoals de titel zegt, een van mijn twee katten van 5 maanden is ziek.. Ik vind het zo stinkmodder Verdrietig , het is zo zielig om zo'n beestje ziek te zien en zo weinig te kunnen doen. We zijn maadag bij de dierenarts geweest en die gaf een antibioticakuur mee, maar woensdagavond vonden mijn vriend en ik er geen verbetering in zitten. Dus donderdagochtend de DA gebeld. We moesten maar afwachten. Nou daar waren mijn vriend en ik het niet mee eens, dus donderdagmiddag naar een andere DA toe. Die heeft hem een weerstandverhogende en vitamine injectie gegeven en heeft de kuur verzwaard en verlengd. Maar nog steeds geen verbetering , het enige dat minder is geworden is de koorts. Eten en drinken krijgt hij met een spuitje (we hebben speciaal vloeibaar voedsel van de DA) want hij komt niet van zijn plekje af. Ook brengen we hem om de zoveel tijd naar de kattenbak want hij heeft de fut niet om er zelf naar toe te gaan. Nou hebben we gisteravond weer een afspraak bij de DA gemaakt om maandag bloed te gaan prikken voor een bloedonderzoek. Deze DA helpt ons trouwens goed dus we zijn meteen maar overgestapt.
Ik zie het even niet meer zitten. ik hou zoveel van die kat(ten). Zijn zusje heeft nergens last van. Ik moet heel erg oppassen, want ik heb mezelf erop betrapt dat ik het op haar afreageer als ze ondeugend is, terwijl je een jonge kat niet kan verwijten dat het kattekwaad uithaald.
Sorry dat het zo'n lang verhaal geworden is. Ik ben helemaal niet iemand die snel zijn hart uitstort mar hier op bokt 'durf' ik het wel.
Ik zie het niet meer zitten, ik wil mijn pluizebolletje niet kwijt!!! Huilen Huilen

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 15:34

Ik zit geloof ik in hetzelfde schuitje als jou, maar dan met onze hond : [AM] *Gaat niet zo goed met onze hond*

ik weet hoe rot je je voelt,onze hond heeft bijna dezelfde symptomen als jouw kat,echt machteloos voel je je dan... Huilen

veel sterkte en ik hoop dat ie er gauw boven op komt

gr lianne

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 15:39

jij ook veel sterkte, machteloos ja, dat voel je je heel erg!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:16

Wat verveld dat ze zo ziek is. Goed dat je naar een andere DA bent gegaan omdat je het niet vertrouwde.

Het is zo erg als je dier ziek is. Ik zit thuis ook met een zieke kat.
[AM] Kat nog steeds blaasgruis, wat nu?

Je voelt je echt zo machteloos, ja.

Ik wens jou en je kat veel sterkte. Ach gut

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:20

wat zielig dat ze zo ziek is, ik hoop dat het snel beter gaat! en goed dat je het hier neerzet hier word je wel gesteund, sterkte hoor Ach gut

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:32

hey es,

Das nıet zo mooı maar ın het begın was dıe toch ook zıek? Bedoel toen jullıe hem net hadden?

Iıg heel veel sterkte!!

xxxjes je nıchıe

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 16:45

toen we ze net hadden waren ze allebei aan de diaree en overgeven. Dat was achteraf door de stress van de verhuizing. Dit heeft daar niets mee te maken.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:52

o naja ııg heel veel sterkte en hopen dat hıj snel beter wordt

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 18:19

ja dat hoop ik wel ja, bedankt voor de reacties