Overgemaakt geld terug halen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nicje87

Berichten: 9844
Geregistreerd: 26-06-06

Overgemaakt geld terug halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 20:34

Ik heb een vraagje:

Iemand bij mij thuis heeft met mijn pinpas (toen ik op stal was) geld naar zichzelf overgemaakt. Deze is nog niet verwerkt, maar ik kan het niet terug storten via Rabo Internetbankieren.Morgen wordt het op de ander zijn/haar bankrek gestort.

Iemand enig idee of het wel mogelijk is als ik morgen naar de bank ga en het verhaal uitleg dat ik het terug kan storten?

M.v.g. Nicky

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed


Nicje87

Berichten: 9844
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 20:47

Het betreft hier iemand de ik een week geleden mijn pin heb gegeven om iets te halen.

En als ik naar stal ga laat ik eigenlijk altijd alles thuis. Daardoor heeft diegene dus heerlijk kunnen internetbankieren terwijl ik op stal was...

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed

Nicje87

Berichten: 9844
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 21:10

Het gaat om mijn moeder....
Onze verstandshouding ligt ook niet al te best. Het is niet het eerste geintje wat ze me flikt. Ik heb een tijdje terug ook al een topic geopent over een ander geintje wat ze me geflikt had....

Het ergste is dat ik er in de winkel achter moest komen. Nu weet ik waarom ze nee zei toen ik vroeg of ze nog wat nodig had van de winkels. Zij wist natuurlijk allang dat ik er niks meer op had staan!

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed

Nicje87

Berichten: 9844
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 21:21

Ik ga ook zeker weten mijn pincode laten veranderen...

Rubi, Dat wil ik juist. Maar hoe? Er staat dat het geaccepteerd is en morgen verwerkt wordt, maar er staat nergens dat ik het kan wijzigen of retourneren. Als jij mij kan vertellen waar en hoe het kan heeeeeel graag! :)

Het gaat om 70 euro. Ik had mijn eerste salaris gehad van 2 weken. Doordat ik dus in het buitenland heb gewoond en weer net sinds een maand werk had ik het geld hard nodig!

Dank jullie wel!

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed


Nicje87

Berichten: 9844
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-09 21:35

Ziet er dus niet rosekleurig uit :( .

Iedereen alsnog bedankt!

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed

Nicje87

Berichten: 9844
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Overgemaakt geld terug halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-09 13:21

Nee dat kon niet, want het was er wel al af bij mij.
Ik kreeg gelukkig nog geld van iemand dus heb nu wel weer iets. Mijn moeder doet normaal tegen mij, maar ik heb mijn negeerkop erop gezet....
Nee, ze heeft er geen rede voor. Ze zei vanochtend dat ze puur uit nieuwsgierigheid ging kijken. Amehoela, het kan er bij mij nog steeds niet in! Maar mijn moeder heeft een beetje problemen met haar zelf. Voor de nieuwsgierigen onder ons kan ik nog een bizar topic over haar van mij opzoeken....

Denk niet in problemen, maar in oplossingen!
Strooigoed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Anne_26, BlueStocking, boyca, Lau07, lianne125, MarliesSam, mino1, Mrskiwi, Phen, ryukapple, Solleke_Noah, Sterrendief, Toffeltje, valonka, Winna, YandexBot en 66 bezoekers