help, muggenbulten maar dan anders.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 07:52

Waaah, dat plaatje komt mij wel heel erg bekend voor brrr, ik voel het meteen weer.
Ik heb zelf ook last van galbulten (wist helemaal niet dat het hetzelfde als netelroos was) en ik krijg ze na het eten van chocola en aardbeien.
Jeuken als de hel en kom je eraan worden ze steeds groter.
Het begint idd. als een muggenbult en zonder het in de gaten te hebben ga je dan toch krabben, resultaat gigantisch grote harde bulten.

De blaar variant krijg ik als ik gestoken wordt door een of ander prikkebeest, het meest allergisch ben ik voor de doodnormale mug, 1 steek op mijn arm betekend binnen een uur een blaar zo groot als mijn hele arm.

Je HA kan je daar hele goede medicijnen voor geven, ik kreeg zelf een gewoon medicijn voor hooikoorts Verward het gevolg is wel dat zodra ik 2 dagen deze pillen inneem, ik dus absoluut niet meer gestoken wordt en ik kan nu ook weer aardbeien eten
Even afkloppen, maar ik heb er nu al zeker 3 jaar geen last meer van gehad, tja, een allergie komt zo ineens opzetten en kan met de zelfde vaart ook weer verdwijnen OK dan! (volgens mijn HA dus)

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, bebble, ComscoreBot, ejkge, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IASCrawler, Jaydee_WP, Kaplaars, kimberly1995, Plus_en_Min, robbie88, Valerie93 en 60 bezoekers