Computer de kluts kwijt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Computer de kluts kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 15:10

Ik had een heleboel leuke spellies op m'n pc staan, maar nu had m'n broertje en heel raar DOS-spel geinstaleerd in windows 98. Ik heb het spel er alweer uitgegooid, want iedere keera ls je hetw ou openen sloeg de pc op tilt. Nu wil ik een spelletje gaan spelen en dan zegt de pc dat hij bepaalde .DLL bestanden niet kan vinden, terwijl ze wel op de pc staan..
Zo kan hij DplayX.DLL, Ddraw.DLL en nog 2 anderen niet vinden. Dat staat dus wel gewoon in demap van DirectX ..vaag.. Dan maar een ander spel spelen, die doet het ook niet, want DirectX is volgens hem een te oude versie. Dat terwijl die versie er altijd al heeft opgestaan en het ook goed heeft gedaan met dat spelletje..
Nu probeer ik dus DirectX opnieuw te instaleren, maar dat lukt niet omdat het systeem al een nieuwere versie van DirectX heeft dan die op de cd-rom Verward Maar die nieuwe versie doet het om de een of andere duistere reden dus niet..

Ik kan best wel wat oplossen met de pc, maar nu weet ik het niet meer. Zijn er mensen die hier wat zinnigs over kunnen zeggen?? Of is er een site waar ik de nieuwste DirectX kan dowloaden?

Gaaaap

Don't hate me cause you ain't me!


missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 16:33

Nee liever niet Knipoog
Ik heb nu gewoon DirectX er helemaal afgegooid. Ikga zo op i-net ff zoeken naar een nieuwe versie en ik hoop dat het het dan weer allemaal doet. internetten kan wel gewoon maar spellen doen het niet meer, directX heeft volgens mij ook iets te maken met de grafische vormgeving van spellen ..

Don't hate me cause you ain't me!


missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 10:34

Ik heb directX 8.1 erop gezet en nu is alles weer in orde Lachen

Don't hate me cause you ain't me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie