Help.. wat zijn mijn rechten?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:49

In de 1e plaats wil ik alleen maar zeggen dat ik het ontzettend rot voor je vind dat je bloedeigen ouders zo tegen je doen, en dat ze je zelfs uit huis willen schoppen. Stoom uit je oren ..
Maar toevallig heeft een vriendin van mij precies hetzelfde wat jij nu meemaakt ook meegemaakt.
In de beginfase zeg maar heeft ze een tijdje bij haar beste vriendin gewoond (nadat ze wekenlang in het park geslapen heeft, geprobeerd heeft een gratis hotelkamer te regelen, in tuinhuisjes overnacht heeft *Hoe verzin je het Verward *).. En toen hebben haar ouders met de oduers van die vriendin een afspraak gesloten dat er alimentatie betaald moest worden. Lachen En dat is tot op de dag van vandaag gaat dat goed! Maar ze staat op het punt om een kamer/appartementje te zoeken, want ze is dus ook van <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school getrapt *same problem as You Huilen * En wil de ouders van der vriendin niet meer verder tot last zijn.

Maar goed, Conlusie: Vingers aflikken Zij had het er ook over dat haar ouders de kamer moeten betalen, omdat ze wettelijk nog HET minderjarige kind van haar ouders is. Maar tot HOE oud enzo, dat weet ik niet.. Verward

In ieder geval heel veel stertke OK dan!

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Bytespider, Eefje_Sammy, Rijsa, rosalie_a, roucha1, scrabbel, supertammy en 54 bezoekers