Help.. wat zijn mijn rechten?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:07

Dat is lastig.
In principe zijn je ouders tot je 21e financieel verantwoordelijk (kan 18 zijn trouwens), maar als ze jou het huis uit gooien moeten ze daar wel een goede reden voor hebben want dat kan niet zomaar.
Als je daar weg wil zal je met bureau's moeten praten. Die halen je ook weer niet zomaar weg als die niet vinden dat er een bedreigende situatie is.
Je hebt het heel erg rot thuis, dat begrijp ik meteen. Maar misschien dat je met geduld meer baat hebt dan gedoe met instanties. De realtie met je ouders zal er ook neit beter op worden. Als ze jou het huis uit willen hebben blijven ze wel tot minimaal je 18e financieel verantwoordelijk.

ik weet er verder het fijne niet van, maar een aantal van mijn vrienden werken in de jeugdzorg. je kan me PB-en als je wil kletsen en ik wil ook wel wat voor je navragen

Sterkte!!

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, BingBot, Danielleeee_, kaatje89 en 44 bezoekers