Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
irish_lady schreef:Grr vreselijk die lui! Snap niet dat mensen met gezond verstand zich lenen om zulk werk te doen!
Tessebes schreef:Ik vind het ook zo irritant! Het beste werkt om zo kortaf mogelijk te zijn. Gelijk onderbreken en vragen waar het overgaat. Vragen of je de samenvatting mag en niet het uitgebreide verhaal. Zeggen dat je geen tijd en geen interesse hebt. Als ze vragen of ze gelegen bellen zeg ik "Nee, maar dat doet u nooit".
SuperPepeijn"]
gij zult de naam van de heer, uw god, niet ijdel gebruiken (deut.5:11).
[/quote]
Ik ben niet gelovig dus deze regel gaat voor mij niet op En wie zegt dat ik niet GadVerDamme bedoel?!
[quote="SuperPepeijn schreef:het is nog niet eens 30 graden en waar maak je je druk om.
leentje schreef:Zonnebloem, waarom pas twee keer nee is nee, en niet een keer nee is nee
Zonnebloem schreef:En ik weet ook dat sommige van mijn collega's het bestand op automatisch terug bellen zetten als je als 1of andere gek tekeer gaat.
Dikke kans dus dat mesnen van ander callcenters dat ook doen. (zelf doe ik dit echt nooit, maar ik weet dus dat er mensen zijn die het wel doen.)\
Dus doe jezelf en ons een plezier en hou je een beetje in.