Grrr telemarketing :-(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Grrr telemarketing :-(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:08

Ik heb dus al 3 jaar een geheimnummer. Helemaal super geen gezeik meer met die opdringerige *@&#*#@ van callcentres.
Wordt ik net gebeld door een of ander bedrijf of ik niet aub over wil stappen op een andere telefoonaanbieder.
Ik werd me dus KWAAD. Waar halen ze de moed vandaan. Ik heb GVD een geheimnummer!!!!! Boos!

Ik kan hier zo verschrikkelijk kwaad om worden!! Rot toch op met die klerezooi.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:18

KPN heeft mijn nummer doorverkocht. Ik heb toch zeker niet voor niets een geheim nummer.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=261820 hierin heb ik een link gezet waar je je kan afmelden.

Ik ben zo kwaad. Ik heb ook een dikke klachtbrief verstuurd. Ik vind dit geen stijl...
Ook die jongen aan de lijn die maar bleef door zankinen. Wat begrijpen ze niet aan NEE GEEN INTERESSE?

Bah sorry maar ik moet even mijn frustratie kwijt...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:22

irish_lady schreef:
Grr vreselijk die lui! Snap niet dat mensen met gezond verstand zich lenen om zulk werk te doen!


Nou dat snap ik dus ook niet. ik zou persoonlijk nooit op deze manier mijn geld willen verdienen. Lekker voor je eigen lol mensen lastigvallen. Dan erbij mijn ouders hadden dat nooit goedgekeurd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:27

Tessebes schreef:
Ik vind het ook zo irritant! Het beste werkt om zo kortaf mogelijk te zijn. Gelijk onderbreken en vragen waar het overgaat. Vragen of je de samenvatting mag en niet het uitgebreide verhaal. Zeggen dat je geen tijd en geen interesse hebt. Als ze vragen of ze gelegen bellen zeg ik "Nee, maar dat doet u nooit".



Dit was een hardnekkige hehehe De hint Dat doe je nooit begreep hij niet helemaal hehehe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:37

SuperPepeijn"]
gij zult de naam van de heer, uw god, niet ijdel gebruiken (deut.5:11).
[/quote]
Ik ben niet gelovig dus deze regel gaat voor mij niet op Knipoog En wie zegt dat ik niet GadVerDamme bedoel?!

[quote="SuperPepeijn schreef:
het is nog niet eens 30 graden en waar maak je je druk om.

Ik maak me druk om het feit dat ik gebeld wordt terwijl ik heel duidelijk bij de KPN heb aangegeven dat ik dat NIET wil. Daar kan ik me gewoon heel boos overmaken. Ik vraag me af waarom ze eigenlijk de optie geheim nummer hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:01

Channie23 schreef:
TELE 2 is dikke oliebol!!
Ze latenje betalen voor nummers die je niet belt!



O daar heb ik geen last van. Mijn nota klopt perfect OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 18:59

Channie23 schreef:
Wij hadden een keer allemaal nummers naar Amerika er op staan. Kennen niet eens iemand daar. Verward


Ja dat is minder inderdaad. Ik zal het eens in de gaten houden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:36

Ik ben niet onbeschoft tegen hem geweest ik heb hem alleen gemeld dat ik geen interesse heb, maar 2x was zelfs niet voldoende.

1x nee is nee. Jullie bellen mij ongevraagd op (wat sowieso al onbeschoft is) en dan nog doorzeiken ook. Nee=nee en nee wordt geen ja.

En als ik dan aangeef geen interesse te hebben en ik wordt dezelfde dag of week nog terug gebeld ja dan ga ik ook over de rooie.

Mensen zullen niet voor jan met de korte achternaam zo onbeschoft aan de telefoon doen, dat moet toch een hint zijn? Verward Laat die mensen dan gaan. Je weet dat als je dat werk doet dat je niet de meest geliefde persoon meer zal zijn, accepteer dat dan en ga zeker niet een tweede keer terug bellen Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:20

Misses waar halen ze mijn geheime nummer dan vandaan? Het is een nummer die ALLEEN gebruikt wordt voor de dagelijkse telefoontjes richting ouders en kennissen. Er wordt niet naar 0900 nummers gebeld of wat dan ook. Het nummer wordt ook nooit ingevuld op internetpagina's of dergelijke.

Ik heb inmiddels van een KPN medewerker telefonisch bevestigd gekregen dat KPN inderdaad geheime nummers verkoopt. En via mail nog maals. Ik vind dat gewoon niet netjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:34

Ik heb inderdaad de namen van beide dames die mij beide verteld hebben dat dat wel gebeurd. Ik vind het alleen niet zo netjes om dat zo door te spelen. Ik heb inmiddels een klachtbrief gestuurd waarin in ook meldt dat ik het nut van een geheimnummer niet begrijp.
Ik zit er ook over na te denken om op een andere aanbieder over te stappen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Froukje, Googlebot, IASCrawler, Jacquelinee_, Kimberley_, Kirrietje, mvdende, Saar4, Sabbientje, TessaM, xAlice, YandexBot en 115 bezoekers