Mijn nieuwe leven...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:18

Dat klinkt goed hoor . Natuurlijk is een scheiding heel verdrietig, maar ik neem mijn petje af voor de positieve manier waarop je er mee om gaat. Ik wens je een heel gelukkig nieuw leven toe. Spannend hoor!


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:01

Dat vind ik niet meer dan normaal hoor kleintje, huilen hoort hier helaas bij en dat mag, dat verdriet moet er immers uit kunnen om verwerkt te kunnen worden... dit soort gebeurtenissen maken je zo ontzettend verdrietig, dat is heel normaal. Maar ik vind het heel dapper dat je hebt besloten dat je door zet en daar bij een spannende nieuwe weg in slaat. OK dan! Jij komt er dus echt wel... en dat verdriet... tsja, dat heeft tijd nodig om te slijten en misschien blijft er altijd wel een heel klein beetje van bij je... maar door je positieve instelling en je bereidheid nieuwe wegen in te slaan weet ik wel zeker dat het leven nog een hoop mooie verassingen voor jou in petto heeft hoor.

*edit* typfoutjes verbeterd
Laatst bijgewerkt door vikki op 08-07-04 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:26

Kleintje schreef:
Maar ik vind het zo eng om zo ver van hem af te zitten. Nu bellen we nog iedere dag (eigenlijk te vaak) en het liefst zou ik hem nog iedere dag zien, straks kan dat niet meer. Bah, daar zie ik toch tegenop.

En dan ook nog mijn ouders en andere vrienden zo ver achter me laten.



Ik weet niet of het een kleine troost i... maar mijn vriend heeft al zijn familie en vrienden nog heel heel heel veel verder achter moeten laten Knipoog . Je gaat het wel redden hoor, voor je het weet heb je vast weer nieuwe vrienden gemaakt... en je familie en vrienden zijn vast niet te beroerd om af en toe eens in de auto of trein te stappen hoor Lachen .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Freyr, heidy_wilco, ImkeTarek, LuCa88, m0niekkkie, maessie, Majestic-12, Meert, Mizora, Momo94, PeerAppel, ryukapple, shadowstar, Wopkebrok en 57 bezoekers