vraagje over infectie.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

vraagje over infectie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 11:45

Ik heb een schimmel infectie op mijn arm. Ben ervoor naar de dokter geweest heb een jaar kuur (4 keer wassen met spul).

Maargoed er zitten nou allemaal vlekken op mijn arm Huilen gewoon echt geen gezicht, de dokter zij dat het maar een heel klein beetje meebruint.

Weet iemand hoe je dat wel bruin krijgt, zonder dat het lelijker word. Echt het is zo lelijk, schaam me er echt voor. Verdrietig

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:49

Je heb van die zelfbruinings lotions toch? Dat geeft van zichzelf een bruine tint. Hoef je niet voor te zonnen ofzo...
Ik weet alleen niet of het mag over een schimmelinfectie?

Je kan die lotions geloof ik halen bij de parfumeriezaken als ICI pari etc of bij de body shop...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 11:50

Ja maar de rest is wel al bruin, word hetdan wel egaal?

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:55

Durf ik niet te zeggen, zou je even aan een verkoopster moeten vragen... Of anders natuurlijk alleen die plekjes in smeren (weet niet of kleine of grote plekjes zijn).

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:56

Het lijkt me niet waarschijnlijk dat het met behulp van bruiningslotions egaal bruin wordt. Als het weer weer wat beter wordt en je bent lekker buiten dan trekt dat vanzelf weer bij. Ik zou me nergens voor schamen als ik jou was hoor, op je armen is toch echt geen ramp en het zal in jouw situatie vast maar tijdelijk zijn. Er zijn ook mensen met vitiligo die hele erge witte plekken in hun gezicht hebben (ik heb het in mijn been en heb geleerd dat het tijdsverspilling en onzin is om me daar voor te schamen Haha!)

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 12:01

Nouja het blijft een jaar zo.

Hang me haar er meestal wel over, maar iedereen vraagt was dat is. Ik zei gisteren tegen me moeder; Ik ga even me medicijnen ophalen, zegt ze: 'Ja dat zal ik maar doen die plekker zijn geen gezicht'.
Terwijl ik andere medicijnen moest halen Frusty

Ik schaam me dus wel, iedereen vraagt er ook over. Die vlekken in gezicht zijn idd erg, moet wel een hel zijn zeg.

Ik denk ook niet echt dat het erg egaal word dan. Ik ga nooit meer in dat poedersuiker strandje zwemmen igg.

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:14

mijn zusje heeft schimmelinfectie op haar handen heel erg gehad. Zij had 2 soorten zalf die ze op haar handen moest smeren. Het heeft lang geduurt voordat het mooi genezen was. Maar ze had ook rare plekken en vel liet los enz zag er dus ook niet echt uit. Bij haar is het goed genezen en ziet er niets meer van. Ik weet enkel niet hoe het zal genezen op andere plekken...
veel succes ermee iig

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:38

Zijn het witte plekken? Een vriendin van mij heeft heel erge last van exceem en als dat weer weg getrokken is krijgt ze spontaan van die witte pigmentvlekken. Ze smeert er voor het slapen gaan vaseline op en de plekken zijn nu zo goed als weg.
Vraag dit wel even bij je huisarts na, wantjou geval is weer anders dan die van haar..
Veel succes.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:41

Ik heb het ook gehad. Had een tijdje uitslag terwijl ik dat nooit heb! Het is vanzelf weggetrokken en nou heb ik ook 2 witten vlekken op in mijn ellebogen. Heel lelijk vooral omdat ik zelf een tint heb. Scheve mond

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:19

mijn moeder die heeft twee jaar lang helemaal onder de plekjes gezeten!! niks was er tegen te doen, totdat ze licht therapie kreeg, dat hielp goed! nu smeert ze zich nog goed met vasaline in. zon en zee hielp ook goed. ( het zoute water!)

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:37

Avanti"]
Ik heb een schimmel infectie op mijn arm. Verdrietig
[/quote]
[quote="Avanti schreef:
Hang me haar er meestal wel over..Verdrietig


Heb jij zulke lange haren op je arm? *LOL*

Oh sorry, ben een beetje melig.... hier hoef je niet op te reageren, hoor Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 09:58

Liekjuh schreef:
mijn zusje heeft schimmelinfectie op haar handen heel erg gehad. Zij had 2 soorten zalf die ze op haar handen moest smeren. Het heeft lang geduurt voordat het mooi genezen was. Maar ze had ook rare plekken en vel liet los enz zag er dus ook niet echt uit. Bij haar is het goed genezen en ziet er niets meer van. Ik weet enkel niet hoe het zal genezen op andere plekken...
veel succes ermee iig



Bij mij liet me vel ook los van dat spul, me vel barste gewoon open... Scheve mond Maar dat witte komt omdat er zegmaar schimmel opligt en dan komt er geen zon door, dus als die weg is, word je wel weer bruin gelukkig! Lachen

Thx! Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 09:59

Kimberley77 schreef:
Zijn het witte plekken? Een vriendin van mij heeft heel erge last van exceem en als dat weer weg getrokken is krijgt ze spontaan van die witte pigmentvlekken. Ze smeert er voor het slapen gaan vaseline op en de plekken zijn nu zo goed als weg.
Vraag dit wel even bij je huisarts na, wantjou geval is weer anders dan die van haar..
Veel succes.


Het is een schimmelinfectie. Knipoog Ik heb het al gevraagd en al iets voor gehad, jammergenoeg is het na 1 jaar pas helemaal weg.