Hardnekkig? Nee agent: vervoersprobleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Hardnekkig? Nee agent: vervoersprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 10:02

Automobiliste op herhaling


Enschede 06-07-2004 - Automobiliste met 1.6 promille achter het stuur, was ook zaterdag jl. reeds betrapt met 1.8 promille


Maandagmorgen 5 juli omstreeks 11.55 uur wordt doorgegeven dat surveillanten van de milieupolitie achter een automobiliste aan reden. Bekend was dat deze bestuurster ook zaterdag de 3e in Hengelo op de Bornsestraat was gecontroleerd en later bekeurd voor het feit dat ze met teveel alcohol op achter het stuur van haar auto zat.

Haar rijbewijs was zaterdagmiddag ingevorderd omdat de ademanalyse toen 1.8 promille had uitgewezen. Op de Wesselernering in Enschede werd maandagmorgen de auto met bestuurster aan de kant gezet en bleek ook nu weer het nodige alcoholgebruik. Na aanhouding werd zij, een 34 jr. Enschedese, overgebracht naar het bureau waar de ademanalyse deze keer 1.6 promille aangaf. De nodige processen-verbaal zullen worden opgemaakt. (bps: 04-083219)

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:07

jeetje zeg.... eigen schuld dikke bult zou ik zeggen! levensgevaarlijk, met zoveel alcohol op het verkeer in!

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:55

Ben je dit zelf? Nou dan vind ik het lef hebben dat je het nog durft te plaatsen...... Ik ga hier mn mening echt niet over geven..... ik word hier zoooo boos van....

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:17

Kirsty schreef:
Ben je dit zelf? Nou dan vind ik het lef hebben dat je het nog durft te plaatsen...... Ik ga hier mn mening echt niet over geven..... ik word hier zoooo boos van....


lijkt me niet...
ik denk dat sjokkemeule dit hier heeft neergezet als voorbeeld hoe stom sommige mensen kunnen zijn
sjokkemeule is bovendien een man

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:21

Zal ik de Lunterse Post eens even gaan uitpluizen en hier neerzetten?? Rolleyes

Sjokkemeule heeft iets met onzinnige berichten over mensen met alcohol op in het verkeer. Verward
Voorbeeld hoe stom sommige mensen kunnen zijn? Daar hoef ik alleen maar voor om me heen te kijken. En als ik nieuws wil lezen bestaat er ook nog zoiets als www.krant.nl

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:30

Inderdaad lijkt het mij ook wel een beetje de bedoeling een topic te plaatsen en daar zelf een mening in te hebben of in elk geval een verhaaltje er omheen.
Om nu zo deze stukjes nieuws te knippen en plakken en te plaatsen hier op Bokt lijkt mij niet de bedoeling?
Wat probeer je hiermee te zeggen? (buiten dat alcohol in het verkeer not done is)
Ik sluit beide topics nu dan ook, hopelijk maak je een volgende keer een vers topic wel wat spannender aan Lachen