Nou jaaa zeg!! Jaren niet gesproken...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Nou jaaa zeg!! Jaren niet gesproken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 20:40

En dan tref je elkaar op bokt Haha!

Ik kwam er daarstraks gewoon achter dat een vriendin van heeeeeeel vroeger (waarmee het contact is verwaterd) hier op bokt vertoeft sinds een paar dagen Haha!

Meteen in het toetsenbord gekropen en een berichie gestuurd, blijkt ze het nog echt te zijn ook!! Haha!

Errug koel Cool En nou bijbeppen via de mail, gezellie!! Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:47

Haha! Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik zat net op bokt toen ik een berichtje las van iemand die me bekend voor kwam. Ik heb haar toen een p.b. gestuurd met daarin de vraag of zij vroeger (een jaar of 5 daarvoor) bij die en die manege gewerkt had. Kreeg ik een p.b. terug of ik soms ene Liesbeth kende van die manege> Surprise ! Dat was ik dus zelf Lachen Sinds die tijd hebben we elkaar weer vaak gezien en gesproken, heel erg leuk.

Daar is bokt dus ook weer goed voor OK dan!

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 20:55

We hebben al nummers uitgewisseld Haha! Keertje bellen lijkt me leuk, heb haar al gezegd dat ze maar een keertje bij mijn Winnie moet komen kijken, lijkt me hardstikke leuk Haha! Toen ik 18 jaar geleden begon met rijden was zijn mijn vriendinnetje waar ik samen mee ging rijden.. De pennymeisjestijd heb ik samen met haar meegemaakt Haha!

Ik vind het echt toppie OK dan!

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:02

hahha.. zoiets heb ik ook maar heeft een vriendin van mij hier op bokt mij ook gemaild.. we kenden elkaar niet echt van school.. maar niet zo van vriendinnen ofzow.. we zagen elkaar wel op school maar we zeiden alleen maar hoi tegen elkaar ofzow.. en nu op msn .. (praten wel vanalles.. ) dom eigenlijk maarjah

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:10

Haha ik wist ook niet dat Haagsemeid bij mij op school zat, totdat ik daar dus via Bokt achterkwam! Het is voor veel dingen goed Knipoog

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:25

leuk is dat he, zo heb ik heel heel heel heel lang geleden met tartuffo samen bij dezelfde boer gereden en we bleken nog foto's te hebben waar we allebei opstaan Haha! Haha!
een tijdje geleden zijn we met een boktmeeting bij de zoon van deze boer wezen kijken die inmiddels een manege heeft.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:29

Zo trof ik een meiske op een werkplek aan die al jaahaaren in mn woonkamer hing...

Peggel van bokt Haha! Haha! Haha! Haha!

Die heb ik als 12?? jarige achter het paard staan waar ik toen op reed, geweldig