Vrouwen...........zucht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Anoniem

Vrouwen...........zucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:50

Tegenover mijn kantoor is een parkeerplaatsje met niet zo heel veel ruimte. Vanochtend kwamen er 2 hoogblonde dametjes in gifgroen en helemaal wit op sandalen met te hoge naaldhakken ( die echt klote lopen Haha!) aan, en parkeerde hun peugeot 206 cabrio daar. Ze kwamen net terug en de auto moest weer van de parkeerplek af, een half uur lopen mutsen met een van de dames half gillend achter de auto..............neeeheee, dit lukt ons gewoon echt niet Blond Gaaaap Echt hoogst irritant.

Dat het niet lukt, prima..............maar het extreem overdreven gedrag van de dames irriteert mij echt mateloos. Tuurlijk kwam er een manpersoon aan die fijn haantje kon spelen en de auto er even uitdraaide. Maar dames.............waarom laten jullie je altijd zo kennen Verward

Ze hadden nog net niet de handleiding van de Flair bij hun waarin staat hoe je je auto uit een parkeervak rijd.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:09

Ilindra schreef:
Staat daar juist niet in hoe je moet verkl*ten zodat je mischien wel de man van je dromen ontmoet


Hmm, dat zou ook nog kunnen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:11

Katja schreef:
Het is soms ook wel handig om het domme vrouwtje uit te hangen.

"nee meneer ik weet echt niet hoe ik een band moet verwisselen." Schijnheilig

In ieder geval niet zonder dat mijn handen vies worden. Extreme duivel


Ok die truuk haal ik ook weleens uit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:13

Lovely schreef:
En hij heet Albert?????

Pipo, waren er bouwvakkers bezig ergens, glazenwassers misschien???


nee niet eens Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:31

Maar toch zie ik jullie het niet doen op de manier waarop de dames het vanochtend deden. Met wapperende rode nagelhandjes en half krijsend..........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:44

Lovely schreef:
Als het werkt...


.......waarom niet....

Gewoon even vragen aan een voorbijganger zonder overdreven gedoe werkt ook prima denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:07

Levy schreef:
Schijnbaar zit jij dus, buiten het plaatsen van onzinnige topics, ook nog eens in dat topic mee te lezen en mijn posts te tellen.
Tjonge, je hebt het er maar druk mee he?
Drukke baan heb je zeker........


Sommige vrouwen kunnen wel twee dingen tegelijk doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:12

CGJ12 schreef:
Geloof ik graag.........
Pipo: zn, mv. pipo's, mannelijke clown


Tja voor een man die alleen naakte vrouwen vanaf plaatjes in de Pirelliekalender ziet is dat natuurlijk erg moeilijk te beoordelen Schijnheilig Knipoog

Kom nou maar weer van de kast af Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:25

IngridDomino schreef:
Daar heb je wel gelijk in, want 9 van de 10 keer zit er een vrouw in de auto waar je je aan zit te ergeren. Maar de meeste bumperklevers zijn volgens mij nog altijd mannen, hoor. Dat komt door de testosteron Clown


Die zijn nog veel erger...........het kleine mannetje in de grote auto.........het compensatiedrangcomplexje........vaak een heel klein plassertje Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:47

Volgens mij ben ik de enige die zich niet zo druk maakt om Levy Haha! Die verveelde zich gewoon joh!

Ingrid? Heb je nog steeds geen idee?

En CGJ, nee hoor daarvoor hoef je geen kinderen te hebben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:49

Laura schreef:
Párdon?? Verward
Ik ben misschien heel blond maar kan deze opmerking niet rijmen en ben nog niet amused.

Wat betreft Levy:

[AM] Algemeen
Voor zaken die niets met paarden te maken hebben.


(mooie grap dat iemand die bij beroep ingevuld heeft 'neuspeuteraar' een ander beschuldigt van niks-doen-op-het-werk Clown )



Volgens mij is CGJ nog niet zo goed op de hoogte waar SOA's en kinderen vandaan komen Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-07-04 19:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:55

Levy schreef:
Tjonge jong,e heetgebakerde mensen soms hoor... Tong uitsteken



Ja beetje wel ja Haha!

Maarre neuspeuteraar..........moet jij niet aan het werk ipv te bokken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:23

Oh Oh ............als nou maar niet al die mannetjes met haantjesgedrag zich spontaan hier gaan melden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:35

SuperPepeijn schreef:
maar wel een poo-beer!!

*LOL* + OK dan! +

definitely amused

Mannenhumor Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:36

SuperPepeijn schreef:
vrouwen met chickies gedrag zijn er iig al genoeg Schijnheilig


Zullen we het eens over autorijden en SP hebben *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:29

Sjuimpje schreef:
Hahaha, die ken ik ja!
Of zo'n kort vouwwagentje, staat er 1 te gebaren, de ander hangt half uit de deur vrouwlief zit er met een verhitte kop naast, terwijl ik met mijn pickup met grote bak achterop en veels te lange trailer op mijn spiegeltjes gewoon even snel de combi op zijn plek zet Nagelbijten / Gniffelen


Of je vraagt in hartje Amsterdam .aan een meneer die hevig loopt te zweten omdat hij zijn bmw niet ingeparkeerd krijg, of jij hem er ff in moet zetten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:13

chantal1 schreef:
Hmm, als het nou een Mercedes SLK was geweest had ik gezegd; ach... Maar in dit geval Knipoog

Ik snap dat eigenlijk ook nooit, je kan toch wel zelf een auto parkeren Verward Overigens als ik denk dat het me niet gaat lukken (geen stuurbekrachtiging in mijn Jeepje Haha! ) dan zoek ik gewoon een ander plekje Schijnheilig



Ik hou niet zo van Mercedes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:29

chantal1 schreef:
Ehm, BMW, Porsche? Zo iets dan? Of waar ligt de voorkeur *LOL*

Neuh, mannen zijn voor andere doeleinden, niet voor parkeren Tong uitsteken


Nee..........doe mij maar een leuke meneer in een Aston Marton V12 Vanquish Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:16

IngridDomino schreef:
Zo, hier ben ik weer, ben er een tijd tussenuit geweest om mijn aanrecht-plichten te vervullen.

Pipo, het kwartje is gevallen, hoor! (met wat hulp Blond )


Nee dat meen je niet, je stamt toch niet uit het conservatieve oertijdperk *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:17

Sjuimpje schreef:
Geef mij maar zo'n vouwwagen achter een luxe wagen hoor, dan heb je tenminste overzicht.
Uit mijn Pickup heb je totaal geen overzicht en daarbij hebben we een extra lange trailer. Je ziet echt geen reet met dat ding.
Mijn vader rijdt al 35 jaar met aanhangers en is echt handig, ik heb hem nog nooit zien opgeven, behalve toen hij met mijn auto een trailer ging wegzetten Haha!

Doe mij maar een leuke mijnheer met een MACK


Als je een Aston Martin V12 Vanquish kan betalen, dan kan je dat vrachtwagentje ook nog wel betalen hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:41

IngridDomino schreef:
Ja écht wel! *LOL*

Ik wordt elke avond een paar uur aan het aanrecht vastgeketend, en als ik dan niet lekker gekookt heb, dan volgen er sancties, zoals niet naar Domino mogen, of dan mag ik 's avonds niet bokken.....

Verder mag ik ook van mijn man niet werken, want daar worden mijn handjes zo ruw van......

En verder verwacht hij van me dat ik nooit hoofdpijn heb....... Bloos!


Haha!:D:D:D:D:D:D

Ik zou die man bij het grof vuil zetten *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:42

Sjuimpje schreef:
Ik hou niet van Aston Martin en al helemaal niet van de figuren die in Aston Martins rijden Haha!


Ze zijn stukken leuker dan het nivo wat in de bmw of mercedes rijd. Vooral degene die in Aston Martins uit de jaren 60 rijden, dat zijn echte liefhebbers...............weinig compensatiedrangcomplexjes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 00:04

Ludo schreef:
:oo Bloos! Zo had ik me jou voorgesteld Bloos! Bloos!


Boos! Boos! Ik heb alleen felroze pakjes. Ik heb hakken waar je normaal op kan lopen. En ik heb een peugeot 406. En ik kan INPARKEREN en UITPARKEREN Boos! Boos! En ik gil niet hulpeloos bij alles.

Haha!:D:D:D:D:D

En ik heb bruine krullen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 00:07

Ludo schreef:
Niet eens een 407? Bloos!
Bloos! Maar ik dacht het echt Clown



nee, mocht niet van mijn baas Scheve mond Anders had ik die wel gehad ja.... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 00:32

Lovely schreef:
Misschien met een iets hoger hakje en een iets korter rokje...


Met die einschussbenen van mij???????????Nee joh Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Amazonbot, cinniz123, ComscoreBot, GrapeshotBot, HELder, L_iek, Larissajulia, m9ara, MiVita, Sewri, Tucktuck en 152 bezoekers