Luchtjes zijn zo duur!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Luchtjes zijn zo duur!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 22:11

Hallo,

Ik had een proefmonster van het luchtje *Still* van Jennifer Lopez. Ik vond het een erg lekker luchtje, dus ik dacht die ga ik kopen. Dus ik naar de DA. Nou, niet normaal meer zeg! De kleinste was 30 ml en die was over de 30 euro!! Bloos! Bloos! Bloos! Dat vond ik dus niet normaal. Ook had ik laatst nog een proefmonster van Tommy Hilfiger, ook heel lekker. Maar helaas weer zo'n achterlijk hoog prijskaartje! Ik wilde heel graag Still, maar mijn portemonnee was er minder blij mee. Heb dus de verleiding kunnen weerstaan, maar ik vond het wel balen. Ik ga binnekort maar op zoek naar een lekker goedkoop luchtje, heb nu veel van Puma gehad, maar daar raak ik nu een beetje op uitgekeken.
Hebben jullie ook dat de luchtjes die je lekker vind amper te betalen zijn?


Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 22:13

haha, ja dat kan natuurlijk ook. Maar die van mijn moeder vind ik niet zo lekker ( we hebben een andere smaak) dus dat helpt ook niet echt, hihi

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 22:26

Ja, ik ook meestal, maar was er een beetje op uitgekeken en deze vond ik zo lekker. Heb in de DA dan ook superveel opgespoten haha

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 22:47

Ja, ik ga niet zo vaak op vakantie, dus ik kan ze daar dus niet goedkoop krijgen. Maar ik ga van de week bij ons op de martk kijken of ze iets hebben wat een beetje hetzelfde ruikt

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 22:59

Haha, ja dan heeft het geen nut Fairie. Maar ik doe eigenlijk elke dag wel luchtje op. Alleen de onbetaalbare komen op de een of andere manier nooit in mijn badkamer terecht

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 23:08

youngster schreef:
Ik heb hier een fles voor je staan.. nog ongebruikt.. Kopen?? Haha! Is Still van JLo



Wil wel, maar hij is ongebruikt, dus de prijs zal waarschijnlijk niet veel verschil inzitten Knipoog En hoeveel ml is die?

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 19:18

Van diesel heb ik nog nooit gehad, maar het is niet duur zeg 20 euro voor 100 ml. Ik zal eens even gaan kijken, want misschien vind ik dat ook wel een lekker luchtje

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 19:36

Ja, dat zal het wel wezen, ik ga in ieder geval morgen even kijken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 163 bezoekers