Nederlander de keel doorgesneden in België

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:57

En als het inderdaad Belgische militairen zijn, dan denk ik niet dat ik beschaamd zal moeten zijn want dan zullen de heren er NIET goed vanaf komen.

Verder vind ik dit bericht onvoldoende om een terechte reactie op te kunnen geven, al vind ik in het algemeen dat zoiets niet kan, maar dit had evengoed ergens anders ook kunnen gebeuren. Ik betreur het ten zeerste.
Loopt daar geen security op de campings rond om dit soort problemen op te lossen?

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.



leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:03

Billy schreef:
Maakt dat het minder erg?
Met 10 man boven op 1 vent springen en hemn proberen af te maken? Wees er maar trots op.

Ik lees nergens dat Petra trots is op wat gebeurd is, of het nog maar goedkeurt.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:09

Ik heb er juist nog een nieuwsbericht over gehoord op de radio, degenen die opgepakt zijn zijn allemaal vrijgelaten na verhoor en ze vermoeden dat de dader er niet tussenzit (twee mogelijke daders zouden zich meteen uit de voeten gemaakt hebben).

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:12

bron: http://www.standaard.be/archief/zoeken/ ... D=G9U74U0J

De Standaard schreef:
LEUVEN - Een 38-jarige man uit Genk en een 34-jarige man uit Houthalen zijn zondagavond opgepakt voor de steekpartij in de nacht van zaterdag op zondag op een kampeerterrein van Rock Werchter. Bij het incident raakte een 30-jarige Nederlander zwaargewond. Het duo moet vandaag voor de onderzoeksrechter verschijnen. De negen mensen die zondag werden opgepakt, zijn terug vrijgelaten.

Aanleiding voor de problemen was nachtelijke lawaaihinder afkomstig van een muziekinstallatie in een bestelwagen van een groepje Nederlanders. Met een aantal kampeerders waren hierover spanningen ontstaan. De ruzie ontaardde zaterdagnacht in een schermutseling tussen een aantal festivalgangers waarbij in het tumult een Nederlander een messteek in de keel kreeg. Hij werd in de halsslagader geraakt en naar het Gasthuisbergziekenhuis gevoerd. Zijn toestand is momenteel stabiel.

Zondag werd een negental mensen meegenomen voor verhoor. Uit de ondervragingen kon het gerecht opmaken wie vermoedelijk verantwoordelijk was voor het toebrengen van de messteek. Het ging om twee mensen die onmiddellijk na het incident waren gevlucht. Zij konden zondagavond worden opgespoord. De negen werden inmiddels terug vrijgelaten. In een geval gebeurde dit onder voorwaarden. Het gaat om een 36-jarige militair uit Sint-Truiden die van in het begin ruzie had met het slachtoffer over de lawaaihinder.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:45

Nog een bericht van De Standaard:

De Standaard schreef:
Parket arresteert verdachte na steekpartij Werchter

06/07/2004

Het parket heeft een 38-jarige man uit Genk aangehouden na de steekpartij op Rock Werchter, die bijna het leven kostte aan een Nederlandse festivalganger. De verdachte heeft bekend dat hij een mes heeft genomen, maar kan zich voor de rest weinig herinneren. De man werd aangehouden op beschuldiging van poging tot doodslag.



Verder vertelde de verdachte aan de politie dat hij zich samen met een vriend gemoeid had in een discussie over te luide muziek. De vriend, de 34-jarige P.V. uit Houthalen, werd eveneens aangehouden, maar is ondertussen vrijgelaten onder voorwaarden. Eén man, de 36-jarige D.M. uit Sint-Truiden, lag mee aan de basis van de ruzie met het slachtoffer. De onderzoeksrechter liet deze man ook aanhouden, maar de verdachte is ondertussen vrijgelaten onder voorwaarden. (BMK)



Ongelooflijk, er ontstaat een ruzie en een derde partij komt zich dus zomaar even mengen en deelt meteen een messteek uit. Als hij nu nog tussengekomen was om te proberen de gemoederen te bedaren....

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Bullebeest, Cerosa, Eefje_Sammy, Ginny135, GrapeshotBot, herr_balou, Lalidan, Lalladidoo, Lynn_Nikita, Momo94, MyrtheJ, Setteli, teunis001, Xayah en 131 bezoekers