waarom wil het nu niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

waarom wil het nu niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 22:12

sorry dat ik het hier zo neerzet maar ik ben onderhand wanhopig. ik ben pas geleden dus aangenomen in dat nieuwe ziekenhuis maar daar ben ik nu weer weg omdat het ook daar niet wilde lukken. ik bleef domme dingen doen en kon me niet vinden in de terapieen. nu ben ik dus weer terug bij af, ik hoop dat ze me in delft nog terug nemen want thuisblijven gaat waarschijnlijk ook niet, hoe graag ik het ook wil, het is te moeilijk voor me. mijn huwelijk is nu definitief voorbij, ook daar heb ik het verschrikkelijk moeilijk mee. ik ben zo bang voor de toekomst, geen man, een bijstandsuitkering, niet zelf voor de kinderen kunnen zorgen, wat heb ik straks nog over om voor te leven? ik weet t, t klinkt heftig maar zo voel ik me nu ook even. ik hooop van harte dat jullie me wat moed in kunnen spreken want zo zie ik t niet meer zitten.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:16

Lonneke... het is moeilijk te geloven, maar achter elke wolk schijnt de zon.

Dat je huwelijk voorbij is, dat is vervelend, maar uiteindelijk kom je ook daar beter uit! (geloof me.. ik spreek uit ervaring)...

Wat je hebt om voor te leven? Je kinderen... ik neem aan dat je die wel blijft zien... Pumba, je eigen mannetje...

Kom op meid... je komt er bovenop! Je kan het!! En je weet me altijd te vinden... mijn deur staat altijd open voor je, en je kan me altijd bellen!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 22:28

tuurlijk blijf ik mijn kinderen zien. maar ik wil er zelf voor zorgen. ik ben gvd 30 en niet in staat om voor mijn eigen kinderen te zorgen. datdoet zo'n pijn om dat te accepteren. ze durven me nu niet eens een paar uur alleen te laten met mijn kinderen laat staan een hele week. ik begrijp het ook wel hoor, er is erg veel gebeurt waardoor dit is ontstaan maar ooit wil ik toch weer zelf voor ze gaan zorgen. en iig bedankt voor je aanbod,ik ga je van de week ff bellen ok?

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:41

SmithsGirl schreef:
Lonneke... het is moeilijk te geloven, maar achter elke wolk schijnt de zon.

Dat je huwelijk voorbij is, dat is vervelend, maar uiteindelijk kom je ook daar beter uit! (geloof me.. ik spreek uit ervaring)...

Wat je hebt om voor te leven? Je kinderen... ik neem aan dat je die wel blijft zien... Pumba, je eigen mannetje...

Kom op meid... je komt er bovenop! Je kan het!! En je weet me altijd te vinden... mijn deur staat altijd open voor je, en je kan me altijd bellen!

hie rheb ik niets aan toe te voegen, ookal ben ik nog zo jong. MAar je hebt je kindjes toch ? en je paardje.

Kop op meid ! Ach gut

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 23:26

Kom op Lon! Waar is die geweldig gezellige Lonneke die ik heb leren kennen begin van het jaar? Ik kan(net als ieder ander) helaas niet meer voor je doen dan te zeggen dat je er voor moet gaan.

Ook mij weet je te vinden als je iemand nodig hebt he!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 01:43

ik dacht dat ik een hoop heb meegemaakt...maar dit, meissie, veel sterkte al ken ik je helemaal niet! Ach gut

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 07:51

Hey Lonneke, het is al een poosje geleden dat ik op bokt iets van je las.
Ik heb vaak aan je gedacht, hoe het met je zou gaan...
Maar dit... nooi verwacht !

Heel veel sterkte en vergeet niet: winnaars zijn verliezers die niet opgeven !

Liefs Britt. Ach gut

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 08:27

waar een wil is is een oplossing!

wij zitten financieel ook op bijstands niveau , maar we hebben wel onze paardjes , mijn vriendin zit in de bijstand en staat nu met een paardje
bij mij op stal

je zult zien dat je lekker tot rust komt en als je goed kijkt er voor alles
een oplossing komt ! blijf positief
de energie die je nu in je huwlijk verspilde heb je dadelijk over voor
leuke dingen!denk daar maar aan

ik begrijp dat je nu niet je kinderen mag zien , dat is zo ongeveer
t ergste wat iemand kan over komen
ik weet niet wat er precies gebeurt is ,
maar nu heb je de tijd om aan je zelf en je toekomst te werken
en voor je t weet , als je weer lekker sterk in je schoenen staat krijg je je kindjes ook weer , wedden?en dan kan je ze weer heerlijk verwennen
(daar heb je geen centjes voor nodig hoor!alleen maar veel liefde)

kop op joh achter de wolken schijnt de zon

je gaat een wereld tijd tegemoet, dat moet je je voor houden

sterkte en succes

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:44

Kom op meid, na regen komt altijd zonneschijn.
heel veel sterkte de komende tijd en je komt er wel Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:48

Kop op meis...
Zo donker kan het niet zijn, maar ook voor jou zal het zonnetje weer gaan schijnen hoor!! Ach gut

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:01

Lieve Lonneke,
Ik ken je niet, maar ook ik ben van mening dat het allemaal wel weer op zn pootjes terecht komt... Toch ben jij de enige die daar iets aan kan doen... Je zou echt zelf de stap moeten nemen om door deze moeilijke tijd heen te komen...

Ik wens je heel veel sterkte, ik hoop dat er mensen in je omgeving zijn die je steunen... Ach gut

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:56

Als ik het even niet meer zie zitten, dan denk ik aan de positieve dingen..... als ik aan mijn paardje denk heb ik zoveel om voor te leven!
Pumba.....Nina....Nina haar nieuwe veulen......! Misschien wel een nieuwe pony/paardeliefde! Als ik op marktplaats kijk denk ik soms WAUW...jammer dat ik er al zoveel heb.
je moet maar denken....het kan dan alleen maar beter gaan!
Veel sterkte en denk eraan de beƫindiging van je huwelijk hoeft niet
alleen maar negatief te zijn.....denk eens wat een tijd je over houdt om in de paardjes te steken.....lekker mennen...je droom-2-span en ga zo maar door!!!!