Wie heeft er leuke tips voor nieuwe kamer??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_ty

Berichten: 1081
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Oost-Groningen

Wie heeft er leuke tips voor nieuwe kamer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 18:15

Ik ben druk bezig met mn nieuwe kamer, om te verven en behangen.. Het wordt lichtgroen, paars met lichtgeel.. Wel apart, maar het past wel bij elkaar.(hoop ik). Heeft er iemand leuke ideeën? Of leuke kleurencombinaties? Lachen Alles is welkom Knipoog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:19

Dat wordt vast een gezellige boel bij jou thuis Haha!
Bij Xenos verkopen ze veel assecoires in de kleuren die je noemt, vaak ook nog in combinatie (bijv. placemats in allerlei felle en pastel kleuren).
Het is even wennen, maar eigenlijk vind ik het best grappig.
Voor buiten heb ik ook wat spulletjes in zulke kleuren gekocht en het staat hartstikke gezellig op het terras.
Mijn advies: loop eens bij Xenos binnen, daar vind je voor weinig geld leuke hebbedingetjes !

Jan_ty

Berichten: 1081
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Oost-Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 18:23

oke, ik zal er zeker kijken... ze hebben er volgens mij ook van die leuke streepjes-dingen.. past overal bij.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:46

Hier 1 die bij de xenos werkt.Ja ze hebben allemaal van die streepjes dingen.Ik vind het niks maar wordt wel goed verkocht.Dus je moet er wel op tijd bij zijn.

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:49

Bij de expo hebben ze ook leuke dingen *LOL*

alleen wel verdomde duur Clown

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:15

Ik krijg spontaan zin om ook aan mn kamer te gaan klooien.
O, wat ben ik creatief bezig, ik ga deze week ook al hindernissen maken. Goed voor me!

Maar inderdaad, de Xenos heeft veel leuke dingen. (Maar daar kom ik niet meer, die hebben een enge bedrijfsleider... Nagelbijten / Gniffelen )

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:56

je kan ook (teminste vind ik erg leuk Haha! en ga ik doen in m'n nieuwe kamer) een losse spiegel kopen bij xenos die je op je muur kan plakken.. en dan met purschuim (als ik het goed schrijf) bv een bloem erom heen maken of de vorm van een hart ofzo.. en dat schuim kan je dan weer de kleur verven/spuiten hoe jij wilt.

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:18

ik heb ook allerlei streepjes dingen bij de Xenos gekocht! Echt leuk, en supergoedkoop is het daar. Zelf zou ik toch de muren heel licht houden, maar ja, dat is een kwestie van smaak.

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:32

Deze tip heb ik stiekem uit de penny, maar is wel superleuk:

Verf een (aantal) plek(ken) op een nog niet geverfde muur in een kleur. Dan knip je uit stevig karton een (aantal) leuke vorm(en) en plakt die over de geverfde plek op je muur. Begin nu met de echte kleur te verven. Als je klaar bent kun je het opgeplakte karton er voorzichtig weer vanaf halen. Ziet erg leuk uit! Of je schildert niets onder het karton en schrijft er later met gekleurde stift een mooie tekst in ofzo.

Nog leuk:

Een vriendin van mij heeft in de hoeken van de kamer met zilveren verf (kan ook in een andere kleur) een soort van bobbelige lijn gemaakt. Eerst gewoon de hele hoek netjes verven (en een paar entimeter ernaast) en er dan een golvende lijn van maken. Ziet heel leuk uit.

Nog een tip: alle muren heel licht en één muur in een knallendere kleur. Erg leuk is om een pot magnetische verf te kopen (jaja, dat bestaat echt Haha!) en daar een hart mee te verven. Je kunt er nu vrolijke magneetjes (met foto bijv.) in plakken.

Sorry, loop over met ideeën Scheve mond

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:10

kijk in de ikeagids! altijd goed voor creatieve ideeën

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:50

ik had vroeger een paar spijkerbroeken opgehangen aan de muur, waar ik eerst al mijn vrienden/vriendinnen met vrolijke kleurtjes van alles op had laten schrijven/tekenen.
Het is ook leuk om als je muur bv geel is, er dan vierkanten paars in te doen ofzo