50 jaar

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

50 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 18:10

Wie o Wie kan mij helpen.
23 juli wordt mijn vader 50 en ik wil hem graag verrassen met een leuk origineel cadeau.

Ik zou mijn god niet weten wat ik hem zou moeten geven wie o wie heeft er hier goeie tips of leuke dingentjes zodat het feest nog gezellig wordt!

ALLE TIPS EN IDEEEN ZIJN WELKOM!

gr


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 22:29

Niemand?

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 22:40

DeesDeBest schreef:
Geduld, misschien? Binnen een dag al gaan brullen dat niemand iets weet. Wat dacht je van een leuke foto van hetgezien, of alleen kinderen.


Ik denk dat ik nu maar even tot 10 tel.....
en maar niet reageer..

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 22:42

annefloor schreef:
Ja toen mijn vader 50 werd zijn we met naaste familie een weekend weg geweest en toen uiteten geweest en toen heeft hij vanaf jaar 0 tot jaar 50 "zijn" verhaal vertelt.... heel veel gelachen en geschrokken maar heel intressant en we hadden bij het weekend allemaal onzin kadootjes gekocht zoals toverdoosjes omdat hij met mijn nichtje altijd tovert... een blik soep omdat hij dat lekkerder vind dan echte soep enz enz....

Heel leuk ook zonder dat weekendje echt heel leuk...


Ja dat is inderdaad ook een leuk idee. Hij wil zelf al gwoon een feest geven. We hebben hem al eerder een foto gegeven met al mijn zussen en de hond erop. Het is dat ik hem iets wil geven waar hij wat aan heeft.

Mijn moeder dacht aan een balonvaart, maar niemand durft met hem mee dus dat schiet ook niet op..

Pff het is moeilijker dan ik dacht om iets origneels te bedenken.

gr


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 11:53

Bedankt voor de tip met de fotolijst dat is wel heel erg leuk!
Daar had ik zelf nog niet aan gedacht.

Bedankt!

gr

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 17:24

Je kan maar beter niet reageren met deze wijze woorden. Daar heb ik niets aan zeker niet als tip voor mijn vader die 50 wordt.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 17:29

Mijn moeder wordt volgend maand na mijn vader 50 dus ik heb dubbel stress. Voor mijn moeder heb ik al wel een leuk idee misschien vind je dit ook wat: 50 leuke cadeautjes in een mand dat leek me ook wel leuk.

gr

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 17:20

DeesDeBest ook nu weten we het wel zeuren doe dat maar via mijn pb goed hier hou ik totaal niet van dit is allemaal ontopic en totaal geen tips waar ik naar vroeg. Dat gezeur en gefit op elkaar vind ik totaal niet nodig ik ziet hier ook voor me lol en jij blijkbaar ook.

Fantastische tips allemaal er zitten echt allemaal leuke tussen. Volgend weekend gaan we een pop maken we hebben al wat rotzooi bij elkaar gesprokkeld om wat in elkaar te zetten dus dat komt helemaal goed. Mijn vader is ook iemand van dat het helemaal geen duur bijzonder cadeau moet zijn hij is al blij dat de hele familie dan bij elkaar is en we er een gezellige dag van maken en dan een leuk cadeautje.

Bedankt voor de super tips~!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: angrywolf, chanelle14, desi92, ellen05, Frieke84, ingvdh, Malissaa1, ogidni, Roosch, SamElisa, SentiBot en 58 bezoekers