beslaglegging

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

beslaglegging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 22:43

Heeft er iemand ervaring (mag ook per pb) op beslaglegging van je huis? Over hoe het in z'n werk gaat, of er nog dingen zijn waar je rekening mee moet houden etc.

Alvast bedankt...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:51

nee ik heb er gelukkig geen ervaring mee maar als het voor je eigen is kun je een hoop redden door eht ergens anders onder te brengen!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:51

Geen ervaring mee, gelukkig. Maar wat ik wel zou doen, als het jou overkomt een lijst maken van alles wat er in je huis zit. En als het nog kan, voordat de politie een lijst maakt, spullen bij vrienden, familie er zetten.... Wat niet in je huis staat kan ook niet in beslag worden genomen.

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:24

www.schuldhulp.info

Op dat forum zitten professionele schuldhulp verleners...
Ja ik heb ervaring met dat soort zaken, en daar zitten mensen die weten waar ze het over hebben.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:29

Beslaglegging op je huis is niet zo heel erg............ het ligt er een beetje aan waarom er beslag gelegd word. Als het voor schuld is dan hang je wel een beetje........... is het om een zakelijk geschil dan is er weinig aan de hand.

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:30

DeesDeBest schreef:
Geen ervaring mee, gelukkig. Maar wat ik wel zou doen, als het jou overkomt een lijst maken van alles wat er in je huis zit. En als het nog kan, voordat de politie een lijst maakt, spullen bij vrienden, familie er zetten.... Wat niet in je huis staat kan ook niet in beslag worden genomen.


Politie maakt geen lijst hoor; dat doet een gerechtsdeurwaarder. Maar ze heeft het over een huis, dus ik denk dat de hypotheek in de knoei zit, en de bank zet gewoon het huis te koop voor executie waarde, mag je huis uit, en alsnog restant schuld plus zeer hoge kosten gaan betalen.

Hulp zoeken bij een schuldhulpbureau, gemeentelijke krediet bank, maatschappelijk werk enzo. En daar moet hij/zij NIET mee wachten. Morgen gelijk stappen ondernemen.

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 08:21

Dank jullie wel..