grr, alle post voortaan in plastic?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:35

de weinige folder die wij krijgen (de bezorgers krijgen wel betaald maar bezorgen niet ) zitten ook in plastic (en als ze al komen komen ze meestal op woensdag terwijl de akties ingaan op maandag).

Als ik iets koop en ze vragen of ik er een tasje bij wil hoef ik die ook niet als het gewoon in mijn tas past of als ik zelf een plastic tasje bij me heb. En op een grote shop dag stop ik gewoon alles in 1 tasje wat ik bij mijn eerste aankoop krijg Lachen .
Bij de meeste kruitvats hier in de buurt krijg je nieteens meer een tasje, alleen als je er om vraagt (staat op een bordje bij de kassa Haha! )
En plastic drinkflesjes vul ik gewoon steeds opnieuw met water.

Wat ik eigenlijk erger vind dan die plastic dingen om de folders ed. zijn die nieuwe openingen van de pakken sap ed. , ten eerste weer plastic, ten tweede zijn het ook nog eens rotdingen Boos! .


IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:31

Tancreda4 schreef:
Als bezorger heb je 3 dagen om ze te verspreiden. Maandag t/m woensdag.
Ik doe het ook meestal woensdag. Dan heb ik de tijd ervoor namelijk.
Dat de acties ingaan op maandag? Nou en, ze gaan vaak door tot het eind van de week of nog langer.


ja maar winkels als kruitvat en wibra gaan de akties op maandag in en op maandag is alles al uitverkocht, supermarkten zit ik nietzo mee, boodschappen worden toch pas op donderdag gehaald Knipoog .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Flieno, Kidde, ManonGrr en 134 bezoekers