Hoe zou het met de vriend en fam. van Sandra zijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Hoe zou het met de vriend en fam. van Sandra zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 14:06

Ja dat vroeg ik me eigenlijk af vandaag. Ze zijn overspoeld met reacties toen iedereen op bokt het gehoord had. En dan merk je toch: life goes on, logisch. Bokt gaat weer verder met waar het gebleven was. Je staat er minder bij stil. Maar voor de vriend en familie van Sandra lijkt het waarschijnlijk als de dag van gisteren...

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 17:02

Moet voor haar vriend en familie inderdaad verschrikkelijk moeilijk zijn om te constateren dat de wereld gewoon doordraait.

Persoonlijk probeer ik regelmatig even stil te staan bij de mensen die uit mijn (redelijk) nabije omgeving zijn weggerukt, maar voor de buitenwacht is dat niet zichtbaar.

Ergens is het natuurlijk ook wel goed dat de rest van de wereld doorgaat met leven. Het blijft alleen zo oneerlijk, wij wel en zij niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 20:41

Wat lief dat jullie er weer even bij stilstaan. Je kunt altijd een pb'tje sturen naar wouter, of een emailtje naar sandra@wosanweb.nl. Wouter zal het zeker op prijs stellen om iets te horen en hij zal het ook zeker doorgeven aan Sandra's ouders en haar broer Alex.

Zoals iedereen wel weet is een rouwproces iets wat heel erg lang duurt en soms deels voor eeuwig is. Sandra's familie en Wouter zijn er nog maar net aan begonnen kun je zeggen.

Steun is altijd fijn, dus als iemand nog iets kwijt wil of wil zeggen: ga alstjeblieft je gang, het wordt zeker gewaardeerd.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 22:57

Nog steeds vind ik het werkelijk ongebrijpelijk.Ik kende haar helemaal niet.Maar toch denk ik er nog steeds aan.Ik vind het erg triest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 23:07

Ik denk er ook nog vaak aan.
Vandaag nog: ik wilde even zonder zadel gaan stappen op mijn allerliefste Pieblie. eigenlijk wou ik zonder cap opstappen maar toen dacht ik: "Hallo, wat ben je idioot als je dat zou doen. Jolanda had het niet overleefd zonder cap en Sandra is overleden en dan zou ik nog zonder cap opstappen?!"
Ik ben me nog bewuster van de gevaren van een paard.

Is zo'n raar idee. De wereld draait gewoon door. Ook zonder Sandra.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 23:14

Ik zal morgen een mailtje sturen...