bekeuring! hoe bezwaar schrift in dienen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

bekeuring! hoe bezwaar schrift in dienen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 21:40

haai

ff een vraag voor de wat oudere bokkers onder ons
ik heb dus een bekeuring gehad omdat ik op een invalideparkeerplaats stond ( voor de deur bij mij weet echt noooooit de pesoon die er op moet staan staat ) okee dit terzijde

maar nu komt de vraag op de bon stond 40 euro en nu staat er op de giro 63 euro ?? Verward dus dat klopt al niet nu staat op de bon dat ik op de sleephelingWEG stond echter de straat heet sleephellingSTRAAT
dit klopt dus ook al niet.
nu heb ik vandaag de giro op de bus gedaan maar wil eigelijk wel heel erg graag een bezwaars schrift indienen.

hoe gaat zoiets in z´n werk?
en heeft het wel nut?

groetjes........

tja....


kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 09:14

chrico schreef:
Buiten het feit dat je eerst moet betalen voor je bezwaar kan indienen, waarom ga je op een invalideplaats staan als je geen recht heb om daar te staan? Dat is vragen om een bon.


nou kijk die man van wie die plaats is woont bij mij in de straat maar.... hij woont er ook weer niet hij is of op een camping of in spanje ( lees nooit thuis)
er is nooit genoeg parkeer plek bij ons in de straat mensen zetten hun auto zelf op de stoep en op hoeken van de straat
nou dacht ik ik zet hem dan nog op een parkeerplaats en die man heeft er toch geen last van want die is er nooit. maar helaas parkeren op een stoep is toch goedkoper Verward
nou ik ga gewoon eens ff kijken hoe en wat nu

groetjes...

tja....


kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 16:09

ik weet dat ik dat kan doen.... maar.............. de gemeente zegt weer die man moet zelf die parkeer plaats afzeggen Boos! dus helaas pindakaas
ik het gewoon een plekje zoeken voor mij drie straten vererop ofzo

nou ja ik ga wel even een briefje schrijven naar het cjib misschien heel misscien heeft het nut

ik laat het nog wel weten groetjes... en bedankt voor de reaktie´s

tja....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie