Last van droge ogen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:00

Wat voor lenzen heb je?

Ik heb een halfjaarlijks systeem, dus iedere maand een paar nieuwe (zachte) lenzen. Op een gegeven moment (jaartje of zes geleden) kreeg ik ook last van droge ogen. Bleek aan de klimaathuishouding op mijn werk te liggen. Ik had een meedenkende opticien die voor mij een lenzensoort wist met een hoger eigen vochtgehalte. Die soort lenzen heb ik nu nog steeds en ik ben er hartstikke tevreden over. Misschien ook iets voor jou? In prijs scheelde het iig niets.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:41

Geen idee, de enige momenten waarop ik zonder lenzen rondloop zijn de minuten voordat ik ga slapen en de minuten nadat ik net wakker ben geworden. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:20

Maudy, ik ben het met je eens dat je niet op lenzen moet bezuinigen. Maar ik zit zolang ik zachte lenzen heb (inmiddels dik 12 jaar) bij Pearle en ik heb daar heel goede ervaringen mee. Mijn opticien meet ook ieder halfjaar de bolling van mijn oog, mijn sterkte, droogte van mijn ogen etc. etc. Sommige mensen verklaren mij haast voor gek dat ik mijn lenzen niet via internet bestel 'want je weet je sterkte toch en op internet zijn ze veel goedkoper' maar ik heb liever ieder halfjaar die grondige controle.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Astridhorse, Bontfire, Evilou, GrapeshotBot, Lalidan, Lalladidoo, LilChar, Mews, Muronia, Orthos, YandexBot en 167 bezoekers