Hooikoorts of een andere allergie??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Hooikoorts of een andere allergie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 15:46

Ik heb al een hele tijd last van bepaalde dingen en nu heb ik een collega (met hooikoorts) die ervan overtuigd is dat ik ook hooikoorts heb.

Nou ja zou best kunnen dacht ik. Tot iemand anders me weer vertelde dat dit absoluut geen hooikoorts was.

Tja misschien een andere allergie dan.
Ik neem me telkens voor om een keer langs de huisarts te gaan voor een allergie test maar ja het komt er maar niet van. Zeker omdat ik het eigenlijk niet zo belangrijk vind. Je wilt toch ook niet overkomen als zo'n zeur die voor elk wissewasje naar de dokter gaat.

Maar goed misschien weet iemand hier of dit hooikoorts is of een of andere allergie. Nou ja zeker weten kun je het natuurlijk niet maar misschien herkent iemand de symptomen Tong uitsteken

Ik heb ten eerste veelvuldig keelpijn maar niet elke dag. Het kan zo een week over zijn en dan ineens weer terugzijn.
Daarnaast heb ik al maanden jeuk aan vooral mijn armen en benen. Ik heb overal kleine wondjes zitten nu van het krabben.
Ook ben ik soms ineens heel erg verkouden (dat mensen aan je vragen van goh ben jij zo verkouden??) maar dat kan een half uur later weer overzijn.
Ik nies ook weleens eens maar niet zo veelvuldig dat ik zelf aan hooikoorts zou denken wat ik toch associeer met niesen enzo (misschien wel onterecht?)

Verder ben ik ook veel moe maar dat kan ook weleens een andere oorzaak hebben.

Nou iemand een idee?? Haha!


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 18:44

Mmm toch maar eens een testje laten doen dan.

Nou ja dat zeg ik al weken Haha!

Maar nu ga ik echt ahum. Ik ga van de week weleens kijken of ik een gaatje vrij kan maken voor zoiets.
Bedankt voor de reacties in ieder geval!


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 22:17

Jeuk aan je gehemelte? Ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld. Ik heb vaak heel erg achterin mijn mond echt bijna in de keel ook "jeuk"Ik probeer dan telkens heel spastisch mijn tong tegen mijn gehemelte te drukken als het ware Haha! goh alleen als ik het typ klinkt het al zo idioot als de pest Knipoog

Tevens trekt die jeuk dan door naar mijn oren!
Jaja het wordt weer een lekker onsmakelijk verhaal....

Maar goed ik moet zeggen dat ik de afgelopen week niet zoveel last hebt gehad van iets en ook de jeuk aan mijn benen en armen blijft redelijk uit!
Wie weet is de allergie spontaan over Haha!

Enne Sonja, wel braaf naar de dokter gaan dan hoor!
En eigenwijs? Jij nooit wat van gemerkt Haha! Nee hoor ik snap niet wat je bedoeld....

Tja soms is het toch maar beter om niet al te eigenwijs te zijn en gewoon naar de dokter te gaan (zegt degene die zich dat al drie mnd voorneemt Knipoog )

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 22:28

Mmm dus dit is wel weer iets wat bij hooikoorts hoort?

I'm confused Scheve mond

Ach wat het ook is ik heb er op dit moment geen last van. Zoekt hout om het vlug af te kloppen!

En ik beloof: als het veel (heel veel) erger wordt ga ik braaf naar de dokter. Misschien Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, cinniz123, Desty, FrNo, ijslandfan, Mo_86, Polarize, Selina, Shetje14, Urona447, Zoolgangster en 159 bezoekers