Pas op met de zon!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:12

Ik kan me vooral kapot ergeren aan mensen die nog steeds denken dat ze eerst moeten verbranden voor ze bruin worden Rolleyes Of mensne die denken dat je door zonnebrandcreme niet bruin wordt

Ik vind het heerlijk om in de zon te liggen, maar niet op het heetst van de dag 'bakken'. Verder bouw ik altijd de factor af, ik begin met 30 en doe telkens een stapje terug. Zo krijg ik een mooi kleurtje dat ook veel langer blijft!
Ik ben een keertje met een vriendinnetje naar Italie geweest die zich insmeerde met een olie met factor 2 ofzo, en ik was de hele vakantie braaf 30-20-15-10 aan het smeren. Zij was eerst knalrood, kon 3 dagen amper lopen, vervolgens waren we even bruin, maar na twee dagen thuis in NL vervelde zij zo hard en heb ik nog maanden met mijn mooie kleurtje rondgelopen! Lachen

Ik ga inde winter wel eens onder de zonnebank, maar nooit met mijn gezicht (handoek erover) en ik gebruik altijd een dagcreme met factor. Op mijn gezicht smeer ik liever wat bruinspul dan dat ik straks 30 ben en een verweerd-leren-kop heb Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Amazonbot, Andreeaa, ardanwan, Duhelo, Esbjerg, FrNo, furious, Galaika, Geerten, GoogleAdsense, IASCrawler, perdjes, Roosch, SemrushBot, Texas02, tienus63, Tucktuck, Whizz, YandexBot en 155 bezoekers