Tips voor trouwkaart?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Tips voor trouwkaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 12:09

Mijn ouders zijn in augustus 25 jaar getrouwt en ja.. je raad het al.. Ze hebben mij gevraagt om kaarten te maken. Scheve mond
Hartstikke leuk natuurlijk! Maar ik weet dus echt niet watvoor kaart. Wat moet dr op staan enzo? Pff..

Ik wilde wat met foto's van mijn ouders doen, van toen ze elkaar net leerde kennen. Maar nu doet de scanner het niet, dus dat gaat al niet..
Verder heb ik dus geen ideeën....

Dus, kom maar op met jullie creatieve ideeën. Schijnheilig Haha!

Teksten, voorbeeld-plaatjes e.d. zijn ook welkom.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:15

Mijn oom en tante hebben een heel leuk kaartje voor hun 25ste trouwdag met alle huizen waar ze hebben gewoont samen en dan zigzag gevouwen 3 keer en dan elke keer een is het kaartje een stukje korster (hoe leg je dat uit Schijnheilig )

Ik wil hem wel inscannen dan kan je zien hoe hij er uit ziet?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:22

Mijn opa en oma hadden hun trouwfoto voorop was heel mooi zwart wit en ze waren nog zo knap toen Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 12:41

Dat wilde ik eigenlijk ook, zoiets. Maar ik kon geen trouwfoto vinden. En ik wil t toch een beetje ook als verassing doen. Dus pas was loslaten en/of laten zien wanneer de kaart klaar is. Lachen

Dniesy, als je die kaart in zou willen scannen zou ik dat heel fijn vinden.
Snap er zo niet veel van namelijk. Schijnheilig

Ik heb net nog wel een foto gevonden waar ze allebei op stonden en allebei richting elkaar keken. Eigenlijk keken ze naar mij want ik zat er tussen in. Haha!
Maar heb mezelf eruit gehaald en zo lijtk het net alsof ze elkaar heel verliefd aan kijken.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 13:03

Dit is de kaart die ik nu heb.
Wat vinden jullie ervan?

Afbeelding

Ik ben echt slecht in dat soort dingen. Heb ook geen photoshop o.i.d. Dus dan is t al een stuk moeilijker. Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:16

Ik vind hem best mooi. Lachen Alleen jammer dat die foto een beetje onduidelijk is. Maar ik vind hem best romanstisch met dat bootje enzo Tong uitsteken

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:17

Leuke kaart!
Als je foto's wil laten inscannen, kan je dat ook vaak via een copy-sjop laten doen hoor, misschien heb je daar wat aan...

Je kan misschien in plaats van "altijd" gewoon 25 jaar zetten, dan is het voor degene die de kaart krijgt ook meteen duidelijk waar het om gaat. "atijd" vind ik persoonlijk altijd nogal dramatisch klinken...

Verder mooi schip, is dat van je ouders?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 13:19

Hmm goed idee, zal dat in 25 jaar veranderen. Lachen

Schip is niet van mn ouders. Foto zat bij een fotobewerk-programmatje. Schijnheilig

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:40

Jammer, lijkt me tof om op te wonen! Haha!
Kan je de foto's niet duidelijker krijgen, dat ze zo vaag zijn is ook zonde!
Je kan misschien ook de foto's gewoon goed laten kopieren (kom ik weer met mijn kopie-sjop, ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten doen! Lachen ) en dan de achtergrond uitprinten. Knippen en plakken met de hand, en het uiteindelijke resultaat laten inscannen... Laat je daar adviseren, zij doen de hele dag niet anders!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:41

Oja, en foto's toen-en-nu doen het ook altijd goed!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 13:43

T is eigenlijk de bedoeling dat we zo goedkoop mogelijk aan kaarten komen. Haha! Dus dat ik zelf probeer wat te maken. Tong uitsteken
Ik denk wel dat ik de foto's wat scherper krijg, maar ze zijn wat ver af genomen dus echt heel scherp krijg ik ze niet.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:07

Ik heb ook zelf kaarten ontworpen voor de ouders van Ilona toen zij 25 jaar getrouwd waren afgelopen jaar. Weet helaas niet of ik nog ergens een electronisch model heb staan Verward. Volgens mij ben ik ze kwijt..

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 20:42

misschien kan je wat met die poppetjes van LOve is Lachen Ik vind ze heel erg leuk en dan in die poppetjes de hoofdjes van je ouders plakken

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:57

toen ik het onderwerp zag dacht ik gelijk : natalie en trouwplannen???
maar dus niet en kan je verder ook niet helpen, suc6 anders ga je eens neuzen in een boek bij de drukkerij om iedeen op te doen is ook makkelijk voor de tekst die IN de kaart moet staan