Mijn broertje wil ook niet. Maar misschien kan ik hem nog overhalen.
Een vriend en vriendin van me gaan wel. Met z'n 3e kan natuurlijk niet?
LadyElmira
Geplaatst: 09-02-09 15:54
Yeaah wij gaan wij gaan
Misschien alle bokkers een lintje om ons arm doen? Een rode, duh Niet zeuren gewoon doen. En horseydude, ik denk niet dat al die vriendjes het op prijs stellen dat alle boktmeiden achter je aan gaan rennen
Ik ben dr morgen ook bij .. weet nog niet hoelaat want we gaan vanavond stappen .. maar we hebben gratis toegangskaarten dus
LadyElmira
Geplaatst: 13-02-09 14:42
Bijna zover:D Ik doe gewoon een rood shirt aan oid, en dan mijn vriend ook..jas open en doorlopen (als dat kan dan met die drukte ). Ik neem overigens gewoon mijn eigen lekkers mee..vind het daar altijd zo overdreven duur.
Haha inderdaad. Maar ik ga echt niet aan iedereen vragen of ze van bokt komen..*ziet zichzelf hopeloos rondrennen* Ben wel benieuwd hoe het is, ik ben er al jaaaren niet geweest!
hee hee hee goed nieuws gehoord van de recepioniste en het is héééééél goed nieuws: HET IS NIET VERPLICHT OM IN HET SPECIFIEKE ROOD TE KOMEN!!!!!!!!! Zolang je maar iemand een knuf geeft of een dikke kus: alles is goed! (zou dolfi wanhopig worden?)
Ah MOOI ZO!!! Ik had een 3 delig fuchsia-plan maar vriendlief had; " ...volgens mij niks roods...", en knuffelen en een kus geven is niet moeilijk, vanavond maar even oefenen en warming up doen.
Nou ik ben geweest met vriendlief en zijn zusje. Het was erg leuk, en ze hadden het goed georganiseerd. Helaas hebben we wel lang moeten wachten in de kou, maar het was de moeite waard
Ik ben gisteren geweest .. was verrekte koud ... sneeuw en veel regen .. bah en dan nog rondlopen met doorweekte sokken en schoenen .. de pret was er dus na 3uur wel vanaf .. was letterlijk bevroren..