Thuiswerk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Thuiswerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 21:47

Als bijbaantje zou ik heel graag vanuit huis werken, bijvoorbeeld administratief of inpakwerk, omdat ik dit dan goed kan combineren met de hond en de pony's.
Is er iemand van jullie die thuis werkt? Wat doe je dan voor werk?
En, nog belangrijker, hoe kom je er aan? Lachen
Hoe zou ik aan parttime thuiswerk kunnen komen? Ik heb al op internet rond gesnuffeld, maar de meeste sites lijken me niet echt betrouwbaar (zo van; eerst geld overmaken, dan krijg je pas info).

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 22:14

Thuiswerk is niet zo gemakkelijk te vinden inderdaad. Ik werkte thuis voor Defensie maar dat kwam ook omdat mijn man daar werkt. Helaas ben ik wegbezuinigd Verdrietig
Laatst kwam ik annie.nl tegen, daar kan je een online sollicitatieformulier invullen voor callcenter werd vanuit huis. De verdiensten waren niet zo heel erg hoog maar het leek wel een serieus bedrijf. Je zou het eens kunnen proberen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 23:06

Ik werk thuis Haha! maar dat wist je al.
Ik werkte al voor www.e-farm.nl op kantoor, maar omdat mijn neef een kindje kreeg en toen thuis mocht werken en mijn baas ook lekker thuis achter de pc bleef zitten was de keus voor mij ook snel gemaakt.
We hadden al kabelinternet en scanner dus dat kon prima.

Aan het baantje kom ik via mijn neef, hij is er via het uitzendbureau terechtgekomen. Misschien dat je eerst beter op zoek kan gaan naar kantoorwerk en van daaruit proberen of je niet af en toe thuis kunt werken.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 04:56

Ik heb via Herna laatst informatie gekregen wat ze aanvroeg over thuiswerk. Hier staan ook adressen bij. Zodra ik je weer zie laat ik het je meteen zien.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 10:23

In Smilde zit ook een bedrijf dat in thuiswerk doet. Zijn met namelijk werkjes als: toutjes knopen en door kledingkaartjes halen. Erg simpel, maar destijds voor mij best te combineren met het normale werk (12.5 uur pw) en de paarden. Ik verdiende er niet zo heel veel mee, helaas. Maar er waren mensen die echt wel 40,= a 50,= op een dag hadden (in guldens). Maar die begonnen 's ochtends aan de koffie en gingen door tot 's avonds aan de koffie....
Als je wil kan ik hun adres wel eens op zoeken...

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:56

40 a 50 gulden vind ik niet echt veel hoor. Knap weinig, als je er de hele dag mee bezig bent terwijl je wanneer je buitenshuis werkt toch zeker het drievoudige binnenhaalt.