omgekeerde wereld

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

omgekeerde wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 17:35

Ik ben altijd heel erg afhankelijk van me vriend geweest! wilde hem elke dag zien en zo... nu ben ik terug van een stage van vijf weken in he buitenland en vond het de eerste twee dagen heerlijk om hem te zien, maar nu mis ik het gewoon om ff alleen te zijn!! vind het heerlijk dat die nu een uurtje weg is! Niet dat ik niet meer van hem hou of zo, maar vind het grappig dat je zo om kan slaan!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 17:50

Is eigenlijk heel logisch. je structuur is wat dat betreft veranderd. Ik zou het er wel over hebben met je vriend. Zo begrijpt hij je 'omslag' ook. Voordat er misverstanden komen.

Hij heeft waarschijnlijk gewacht totdat je terug was. En verwacht niet dat je veranderd bent.

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 17:57

neej ik denk het, normaal was hij de gene die soms ff alleen wilde zijn nu ben ik het! maar hij word er een beetje beledigd om Scheve mond

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:30

haha hij is het natuurlijk niet gewend, 'normaal' wilde je altijd bij hem zijn en nu wat minder.
Ik denk ook dat wat *heike* zegt wel klopt je structuur is gewooon veranderd je hebt zo lang zonder hem gezeten je bent het gewoon een beetje gewend Haha!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:40

Je leert ermee leven. Eens mens beschikt over de capaciteit om zich aan te passen en zich aan dingen te gewonen. Iets "afleren" is moeilijker...

Alles went, zelfs een vent...

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:52

hmm... misschien moet ik dat eens proberen, gewoon een paar weekjes weg gaan!