Meisje aangereden...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 11:26

nou, die vent kan trots zijn op wat hij heeft aangericht zeg! Wat een banketstaaf. Hoe zou hij met zichzelf nu verder moeten leven?


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 14:35

wat jij zegt Joost, zou voor mij opgaan als ik iemand de vernieling in reed, maar niet iedereen zit zo in elkaar. Een belgische wethouder heeft per ongeluk een buurjongetje doodgeschoten. een verdwaalde kogel uit zijn pistool ging door de houten schutting waar dat jongetje toevallig stond. Die man vindt nu dat hij weer gewoon aan het werk moet kunnen en verwacht nu meer mensen op zijn hand te krijgen vanwege het begrijp voor zijn ellende.... sorry hoor.... maar dan heb je toch een plank voor je kop.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 14:48

maar je moet dus goed per persoon bekijken in hoeverre een strafmaat nodig is. Ik weet niet wat ik met mezelf zou aan moeten en zou zwaar in de depressie komen. MAar iemand anders leeft gewoon verder en speelt leuk voort met zijn pistooltje of andere wapens (zoals auto's). Die mensen hebben het uiteindelijk wel gemakkelijker, alleen verdienen ze het niet om het gemakkelijk te hebben.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 15:13

en wat een gebrek aan zelfbeheersing he, dat je die drank niet effe kan laten staan als je weet dat je daarna weer in de auto gaat zitten. Zielig, behoorlijk zielig noem ik dat. Mensen die kennenlijk geen lol kunnen hebben zonder hulp van drank.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 15:25

Ik drink als ik thuis ben, en denk dat ik niet goed kan inslapen. dan moet de drank mij helpen. (nouja, een glaasje lambrusco, grinnik) Maar het kan geen kwaad, want niemand zal er mee geschaad worden. ik zeker niet, want als je elke avond drinkt, is er in de toekomst 40% minder kans op de ziekte van Alzheimer! Maar ik vind alcohol geen goede smoes om daden te verantwoorden. (ik wist van niets want ik had gedronken). Wandaden uit alcohol zijn voor mij dezelfde als wandaden met volle verstand, want voordat je gaat drinken ken je best de uitwerking en je neemt dat risico met je volle verstand.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 09:48

zie je wat Anneke zegt Joost! en DAT is nu waar wij verandering in willen zien. Dit is toch belachelijk! het nederlandse rechtssysteem deugt gewoon niet.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 11:12

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, dat gaat vaak op. Maar ik ben mijn vertrouwen in de mensheid kwijt. Ik heb ook geen hoge pet op van mensen, en dat heeft niets te maken met hoe ik zelf ben. Ik ben altijd vanuit mijn eigen standpunt gegaan "als ik zo denk en voel, doen anderen dat ook" met het gevolg dat mijn verwachtingen te hoog waren en vervolgens diep teleurgesteld werd.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 13:09

nee, maar nu lijkt nederland een vogelvrije staat als ik zo van Anneke lees wat hij allemaal al uitgevreten heeft. En daar zit IK nu niet op te wachten. Dan geef mij maar die politiestaat!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 15:57

Effe antwoord op jouw vraag joost; als ik ga emigreren, dan naar een land waar een westerse cultuur heerst, anders word ik namelijk gediscrimineerd omdat ik vrouw ben, heb ik weer een groter probleem erbij. Ik wil overigens echt emigreren; naar duitsland!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 09:08

Moet je jezelf horen Joost! "Ik heb gelukkig maar twee vrienden in het ziekenhuis gehad wegens steekwonden."
gelukkig maar zegt jij dan, WHAHAHAHAHA! Jij overrelativeert. Jij vindt alles wel meevallen, dat is ook niet normaal hoor. Ik vind 2 vrienden met steekwonden veel en veel te veel! ik vind 1 al heel wat namelijk!
en Sterre, ik wil overigens vlakbij Nijmegen over de grens, wonen in duitsland maar toch werken in nederland. heb ik toch een kans nog om op het platteland te komen, waar toch weer andere mentaliteit heerst dan in de stad, waar het normaal is als 2 van je vrienden in het ziekenhuis terecht komen vanwege steekwonden.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 10:11

nederlanders zijn makke schapen joost. Als er nu iets is, dat niet meer gedaan wordt dan is het wel het houden van demonstraties. Alles laten ze klagend over zich heen gaan. maar misschien dat we met stemmen iets kunnen bereiken. Alleen moeten ze in den haag willen luisteren en tot nog toe is geen blijk gegeven dat ze dat doen. Vandaar dat Pim Fortuyn nu zo'n goede kansen maakt. Mensen gaven hints, die werden opzij geschoven. Vervolgens begonnen ze te fluisteren, er werd niet gehoord. Vervolgens hardop praten, weer werd er gedaan alsof er niets aan de hand was. En nu zijn de mensen aan het schreeuwen, in de vorm van op pimmetje stemmen. Zou er dan nu geluisterd worden?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:54

We willen daar wel iets aan doen Joost. MAar hoe? DAn moet er toch politie worden ingezet om te controleren, of weet jij een andere manier? Maar ja, er zijn niet zoveel politie agenten he. Bezuinigingen! Is niet belangrijk genoeg.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 12:54

Hoe vaak wordt de politie niet gebeld en gewaarschuwd JOost dat ze moeten komen, maar dat ze geen tijd hebben? Als er ingebroken wordt komen ze ook niet, dus waarom wel als er iemand met een glaasje te veel op in de auto stapt. Je ideeen zijn goed, maar ze worden hier gewoon niet ten uitvoer gebracht. Tsja, wat moet je dan nog?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:20

ik ken te veel voorbeelden om op te schrijven waar de politie geen tijd had, maar hier toch een paar.
Mensen waarbij werd ingebroken, er werd gebeld maar ze kwamen niet
- mijn vriend die aangifte wilde doen i.v.m. auto inbraak, niemand had tijd.
- een moeder zag dat kindernen op straat vuurwerk naar zich toe gegooid kregen, de politie kwam niet!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, carola, ComscoreBot, Dana02, DenieesB, Dominique_96, Elastiek, estell__, Everest, Glenda, Laurahh, LisanneMans, LouLi, Polarize, sariba, Thats_Me, Tientjeblij, vikawiek, warvel en 68 bezoekers