Autoruit ingeslagen...ik ben BOOS

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:32

JoanneArnhem schreef:
Hier in de buurt (Arnhem-Apeldoorn) hebben ze een actie, niets erin, niets eruit.
De politie kijkt in je auto en als het goed is krijg je er een briefje op, ik weet alleen niet of dat krakers\inbrekers tegen zal houden.


die actie is er bij ons in schijndel ook echt grappig. ik schrok me dood want er zat zo'n briefje van de politie onder mijn ruitewisser dus ik dacht dat ik een boete had gekregen. stond er op fout uw heeft waardevolle spullen in uw auto liggen en daar onder stond geschreven wat er dan in lag. een autoradio en een zonnebril.
nou die autoradio is zo oud dat er geen frontje op zit echt zo'n ouderwets ding met alleen een radio en casette recorder die het niet eens doet. als ze een briefje op de ruit plakken krijgen ze hem zo wel mee hoeven ze mijn ruti niet voor in te slaan. en mijn zonnebril das een ding van 2 euro van de hema. Lachen en dat allemaal in mijn oude scheurbak een peugeoutje 205 uit 87. moest er wel om lachen heb het briefje ook bewaard en op mij kamer gehangen.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, agesus, AhrefsBot, anji, C_estmoi, carina, Chinas, Eliana, Fly_high, Goldwynn, GoogleAdsense, JudithGigi, leanneXXnona, Poekkie, Polarize, ryukapple, silvericathy, stella92, xMaritt en 71 bezoekers